ברייק הזהב ב'כוכב הבא': פרסומת 60 שניות של רנואר שתשודר רק פעם אחת

המותג ישלם עבור הפרסומת שלא תשודר יותר בטלוויזיה 300 אלף שקל. בפרסומת תוצג קולקצייה חדשה ו-10 הדוגמנים המבטיחים לשנת 2014
משה בנימין | (3)

מותג האופנה רנואר רכש את ברייק הזהב בתכנית הריאליטי הכוכב הבא תמורת 300 אלף שקלים, וישדר בה פרסומת בת 60 שניות שתעלה למסך הטלוויזיה פעם אחת בלבד.

חברת האופנה ממשיכה במדיניות 'ברייק הזהב' שלה, אחרי שפרסומות שלה כיכבו במשבצת זו בתכנית דה ווייס ו האח הגדול . מטבע הדברים, תכנון המדיה כולל השקעה כספית בגזרת הדיגיטל, שיוביל למינוף החשיפה הגבוהה שתקבל רנואר במהלך ברייק הזהב.

הפרסומת בכיכובה של הדוגמנית והפרזנטורית אור גרוסמן יחד עם עשרת הדוגמנים המבטיחים לשנת 2014, תקדם את קולקציית השנה החדשה הנקראת ""Night Out ברשת בשילוב רמיזות לפריטים והשראות שיופיעו בסניפים במהלך שנת 2014.

קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה רשת חנויות המונה כיום למעלה מ-100 סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN עם מעלה מ-30 סניפים בפריסה ארצית.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    פולה סייקביץ 25/12/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    המזגן שם לא מחמם רק על קירור כל היום עושה טרר טררר טררר טררר לא שומעים את המוכרת כמה שמדברים איתה היא לא עונה ולא נותנת שירות, ברור שאני אמשיך לקנות בבוטיק אצל אירמה ברלינסקי בגעתון 86 ממני לא יראו שקל
  • 2.
    הממיר שלי דילג על זה (ל"ת)
    צחי 25/12/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עדיף קיר ההלכה לחודש במחיר הזה (ל"ת)
    יוסי 24/12/2013 22:08
    הגב לתגובה זו