BB&A של קובי אמזלג ומוטי בן בכר מגייס 2 תקציבים: דלתות רשפים ואוסילו
משרד הפרסום של קובי אמזלג ומוטי בן בכר - BB&A, פותח את 2014 עם 2 תקציבים חדשים: הראשון הוא דלתות רשפים שטופל עד לאחרונה במקאן בוטיק - מותג בתחום דלתות החוץ, והשני הוא תקציב אוסילו מבית מדיצ׳י שטופל עד לאחרונה ביהושע/TBWA.
BB&A יטפלו בתקשור מגוון המוצרים של דלתות רשפים לשנת 2014 לרגל מעברה של החברה למפעל חדש. היקף תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים. אוסילו היא תרופה הומיאופתית מבית בוארון הצרפתית, המובילה את שוק התרופות ההומיאופתיות נגד שפעת. תקציב הפרסום של המותג צפוי לעמוד על כמיליון שקלים.
בן בכר ואמזלג, פתחו את משרד הפרסום שלהם לפני כשנתיים והם מטפלים כיום בכל מותגי DPL (נועם, טופפד וקלינקל), קונדומי פלייבוי ,מותג סכיני הגילוח החדש Xblade ועוד.
לדברי אמזלג: “יש הרבה לקוחות עם תקציבים בינוניים שרוצים לעשות עבודה שיווקית איכותית, אבל אין להם את סוללת היועצים ומנהלי המותג שיש לגדולים. קשה היום למנכ"ל להתמודד לבד עם כל ערוצי השיווק שהופכים מורכבים יותר ויותר. אנחנו נמצאים שם לצד הלקוחות החל משלב בניית המותג והאסטרטגייה, דרך תמחור המוצרים ואסטרטגיית הסחר והדיגיטל ועד לביצוע הקריאייטיבי. קריאייטיב זה סופר חשוב, אבל זה חייב לשבת על תשתית נכונה של עשייה שיווקית".
מוטי בן בכר שימש בעבר כמנכ"ל jwt_digital וסמנכ"ל קריאייטיב בראובני פרידן IPG. בין עבודותיו הבולטות ניתן למצוא קמפיינים רבים של Orange, קסטרו, שירותי בריאות כללית, דיסקונט, מטרנה, מאוחדת וקמפיינים רבים בתחום האקדמיה. בן בכר משמש מרצה לפרסום וקריאייטיב במכללה למנהל.
קובי אמזלג שהחל את דרכו בענף בגיתם BBDO, שם הוביל את תהליך המיתוג של קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, שימש כמנכ"ל משרד הפרסום לצעירים G. Kid & Young מבית ג. יפית וכסמנכ"ל לקוחות ב-JWT ISRAEL. אמזלג מרצה בנושא פרסום ויחסי ציבור במרכז הבינתחומי בהרצליה ובקריה האקדמית קריית אונו.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
9.שמשון ויובבלילי 19/01/2014 12:12הגב לתגובה זו0 0:(סגור
-
8.לא להתקרב לרשפיםא.ש 12/01/2014 16:48הגב לתגובה זו1 0ממליץ לא להתקרב לחברת רשפים.אנשי המכירות שלהם אשפים אבל מרגע שמגיעים לשירות,אמינות, עבודת מדידה והתקנה רצינית הם לא מכירים את המושגים האלה.מצטער על היום שרכשתי שם דלתות פנים וחוץ.סגור
-
צודקרוני 05/12/2015 14:44הגב לתגובה זו0 0המוטו של אנשי המכירות למכור אחרי המבולסגור
-
7.אלופיםא.א 26/12/2013 16:00הגב לתגובה זו0 0תמשיכו ככהסגור
-
6.אחלה לקוחות אחלה משרדאייל יריב 26/12/2013 08:58הגב לתגובה זו0 0בהצלחה קובי ומוטיסגור
- טען עוד
-
5.אתם רצינייםנו באמת 25/12/2013 17:08הגב לתגובה זו0 0אם כל הכבוד - שני לייצנים שלא מדברים פרסום כבר 3 שנים . על איזה מהלך הם חתומים בשנים האחרונות ?סגור
-
קודם תלמד עברית ואז תגיביערה 25/12/2013 17:51הגב לתגובה זו0 0"אם" כל הכבוד ככה לא כותבים "אם" אז אני במקומך לא הייתי חותם על הטוקבק הזה אפילו.סגור
-
4.משרד מעולה!!יערה 25/12/2013 16:57הגב לתגובה זו0 0קובי ומוטי כל הכבוד!!סגור
-
3.מקס ומוריס והמבין יבין (ל"ת)אדם 25/12/2013 16:52הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לא שמעתי על הבוטיק הזהצילה פרסמן 25/12/2013 17:18הגב לתגובה זו0 0איך מגיעים לבוטיק של מקאן מתי המכירה של הבגדים שם? למה לא כותבים שום דבר שיראו שמלה משוסגור
-
2.משרד מדהים !!!!אמיר 25/12/2013 16:01הגב לתגובה זו0 0מוטי וקובי התותחים, אתם בדרך הנכונהסגור
-
1.תותחים ! בהצלחה (ל"ת)דרור 25/12/2013 15:37הגב לתגובה זו0 0סגור