BB&A של קובי אמזלג ומוטי בן בכר מגייס 2 תקציבים: דלתות רשפים ואוסילו

רשפים שמתמחה בתחום דלתות החוץ טופל עד לאחרונה במקאן בוטיק. היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון ש'. אוסילו היא תרופה הומיאופתית נגד שפעת
 | 

משרד הפרסום של קובי אמזלג ומוטי בן בכר - BB&A, פותח את 2014 עם 2 תקציבים חדשים: הראשון הוא דלתות רשפים שטופל עד לאחרונה במקאן בוטיק - מותג בתחום דלתות החוץ, והשני הוא תקציב אוסילו מבית מדיצ׳י שטופל עד לאחרונה ביהושע/TBWA.

BB&A יטפלו בתקשור מגוון המוצרים של דלתות רשפים לשנת 2014 לרגל מעברה של החברה למפעל חדש. היקף תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים. אוסילו היא תרופה הומיאופתית מבית בוארון הצרפתית, המובילה את שוק התרופות ההומיאופתיות נגד שפעת. תקציב הפרסום של המותג צפוי לעמוד על כמיליון שקלים.

בן בכר ואמזלג, פתחו את משרד הפרסום שלהם לפני כשנתיים והם מטפלים כיום בכל מותגי DPL (נועם, טופפד וקלינקל), קונדומי פלייבוי ,מותג סכיני הגילוח החדש Xblade ועוד.

לדברי אמזלג: “יש הרבה לקוחות עם תקציבים בינוניים שרוצים לעשות עבודה שיווקית איכותית, אבל אין להם את סוללת היועצים ומנהלי המותג שיש לגדולים. קשה היום למנכ"ל להתמודד לבד עם כל ערוצי השיווק שהופכים מורכבים יותר ויותר. אנחנו נמצאים שם לצד הלקוחות החל משלב בניית המותג והאסטרטגייה, דרך תמחור המוצרים ואסטרטגיית הסחר והדיגיטל ועד לביצוע הקריאייטיבי. קריאייטיב זה סופר חשוב, אבל זה חייב לשבת על תשתית נכונה של עשייה שיווקית".

מוטי בן בכר שימש בעבר כמנכ"ל jwt_digital וסמנכ"ל קריאייטיב בראובני פרידן IPG. בין עבודותיו הבולטות ניתן למצוא קמפיינים רבים של Orange, קסטרו, שירותי בריאות כללית, דיסקונט, מטרנה, מאוחדת וקמפיינים רבים בתחום האקדמיה. בן בכר משמש מרצה לפרסום וקריאייטיב במכללה למנהל.

קובי אמזלג שהחל את דרכו בענף בגיתם BBDO, שם הוביל את תהליך המיתוג של קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, שימש כמנכ"ל משרד הפרסום לצעירים G. Kid & Young מבית ג. יפית וכסמנכ"ל לקוחות ב-JWT ISRAEL. אמזלג מרצה בנושא פרסום ויחסי ציבור במרכז הבינתחומי בהרצליה ובקריה האקדמית קריית אונו.

תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    שמשון ויובב
    לילי 19/01/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    :(
    סגור
  • 8.
    לא להתקרב לרשפים
    א.ש 12/01/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממליץ לא להתקרב לחברת רשפים.אנשי המכירות שלהם אשפים אבל מרגע שמגיעים לשירות,אמינות, עבודת מדידה והתקנה רצינית הם לא מכירים את המושגים האלה.מצטער על היום שרכשתי שם דלתות פנים וחוץ.
    סגור
  • צודק
    רוני 05/12/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המוטו של אנשי המכירות למכור אחרי המבול
    סגור
  • 7.
    אלופים
    א.א 26/12/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיכו ככה
    סגור
  • 6.
    אחלה לקוחות אחלה משרד
    אייל יריב 26/12/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה קובי ומוטי
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    אתם רציניים
    נו באמת 25/12/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כל הכבוד - שני לייצנים שלא מדברים פרסום כבר 3 שנים . על איזה מהלך הם חתומים בשנים האחרונות ?
    סגור
  • קודם תלמד עברית ואז תגיב
    יערה 25/12/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "אם" כל הכבוד ככה לא כותבים "אם" אז אני במקומך לא הייתי חותם על הטוקבק הזה אפילו.
    סגור
  • 4.
    משרד מעולה!!
    יערה 25/12/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קובי ומוטי כל הכבוד!!
    סגור
  • 3.
    מקס ומוריס והמבין יבין (ל"ת)
    אדם 25/12/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא שמעתי על הבוטיק הזה
    צילה פרסמן 25/12/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך מגיעים לבוטיק של מקאן מתי המכירה של הבגדים שם? למה לא כותבים שום דבר שיראו שמלה משו
    סגור
  • 2.
    משרד מדהים !!!!
    אמיר 25/12/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוטי וקובי התותחים, אתם בדרך הנכונה
    סגור
  • 1.
    תותחים ! בהצלחה (ל"ת)
    דרור 25/12/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות