המקבץ: 'המוצצים' הולכים עם 'זאביק דרור'; יקב 'פסגות' ל'מרום תקשורת'
סיכום התזוזות השבועי בשוק היח"צ כולל הפעם את זאביק דרור, מרום תקשורת ומשרד היח"צ של מירב פרסי צדוק ויוסי קוצ'יק.
זאביק דרור יחסי ציבור קיבל לידיו את הטיפול ברשת החנויות מוצצים - הרשת למוצרי תינוקות וילדים, החל מתקופת ההיריון ועד שלבי ההתפתחות השונים של הילד. לרשת שהוקמה בשנת 1969 בבאר שבע, פרישת חנויות ארצית של 12 סניפים, מהצפון ועד אילת.
משרד יחסי הציבור מרום תקשורת יטפל בתקציב יחסי הציבור של יקב פסגות. ליקב אשר הוקם בשנת 2003, ומאז גדל בהתמדה, הכרה בינלאומית וזכייה בפרסים רבים. היקב הוא אחד המעוטרים והמצליחים בישראל. בבציר 2012 הגיע ייצור הבקבוקים ביקב לכ-200,000 בקבוקים בשנה, כאשר למעלה מ- 60% מהם מיוצא לעשרות מדינות בעולם. בנוסף, יטפל מרום תקשורת במרכז המבקרים של מטה בנימין.
מרום תקשורת הוא ממשרדי היח"צ הגדולים שפועלים בירושלים. בין לקוחותיו נמנים: אלרוב שדרות ממילא, עיריית ירושלים, רשת מסעדות פרנג'ליקו, מיתחם התחנה הראשונה ועוד.
משרד האסטרטגיה התקשורתית ויחסי הציבור של מירב פרסי צדוק ויוסי קוצ'יק ילווה את המוסד לבטיחות ולגיהות. אחד היעדים המרכזיים של המשרד הוא מיצוב המוסד לבטיחות ולגיהות כמרכז הלאומי לקידום הבטיחות והבריאות בתעסוקה ובקהילה במעגל החיים השלם.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אני חולה על המקבצים האלה !איציק 26/12/2013 21:50הגב לתגובה זו0 0תמשיכו תמשיכו איתםסגור