5 כותבים - 5 פרסומות: אנשי ראובני פרידן בוחרים את ה-TOP של ה-TOP5

לאחר ויכוחים סוערים התקבלה ההחלטה - ענת סגל, אסא שפירא, הילה רום, תומר ליננברג ונבו מזור כותבים על הפרסומת שהכי עשתה להם את זה השנה
 | 
telegram
(1)

לאחר ויכוחים סוערים סביב 54 מהלכים פרסומיים שעלו לשלב הגמר, התקבלה לבסוף ההחלטה על 5 הפרסומות שהכי עשו לנו את זה השנה. ה-TOP של הTOP5, המהלכים הכי חכמים, הכי מבריקים, הכי מעניינים שהשאירו חותם עלינו בשנת 2013.
.

*לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן



ענת סגל, סמנכ"ל אסטרטגיה// Beldent מוכיחה לנו השנה בעזרת DOCOMECIAL למה ממש כדאי לנו ללעוס מסטיק

לאורך שנים חינכו אותנו שמסטיק מוריד חומציות בפה, שמסטיק מייצר כיף ועניין בפה. Beldent הצליחו למצוא תועלת אמיתית חדשה ומקורית ללעיסת מסטיק- מי שלועס מסטיק מייצר רושם יותר חיובי, נתפס יותר חברותי וטיפוס שכיף לבלות איתו לעומת מי שלא. בנוסף לאסטרטגיה היצירתית נעשה שימוש בטכניקה הקריאטיבית המעניינת - DOCOMECIAL, שבה מתבססים על ניסויים אמיתיים עם אנשים אמיתיים בשטח להוכחת טענה. הבסיס להצלחה של הטכניקה היא ההבנה שאנשים אוהבים, מאמינים, ומעריכים דברים אמיתיים גם בפרסומות.



אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה// UTEC מצליחה השנה לייצר מים מאוויר

מה הקשר בין משבר מים של תושבי כפרים בפרו לגיוס תלמידים לאוניברסיטה? באוניברסיטת UTEC להנדסה בלימה שבפרו יצאו השנה למהלך גיוס תלמידים פורץ דרך. במקום עוד קמפיין קלאסי שמציג את היתרונות של האוניברסיטה על פני התחרות, החליטו הפעם לייצר מהלך חדשני שיוצא להדגים את היכולת שלהם כמהנדסים. מהלך שמייצר מודעות למכללה ולא פחות חשוב גורם לתלמידים פוטנציאלים לומר אני רוצה ללמוד במקום שיודע לעשות כאלו דברים.



הילה רום, פלנרית // השנה מייק טייסון מחזיר ציוד לבעליו

Foot Locker יודעים לעשות פרסומות גדולות מהחיים, והשנה לרגל שבוע המכירות הגדול יצאו בהבטחה "עכשיו העולם מרגיש טוב יותר". קונספט פרסומי מוגזם וקיצוני, אבל אחד כזה המאפשר לחברה, לעשות את הכל בגדול. המהלך החדש אף הגיע עד לערוצי החדשות (לא עניין של מה בכך לפרסומת טלוויזיה) וכמובן, לכל ערוצי הספורט האפשריים. כבר בתוך הפרסומת שלהם - Foot locker הצליחו ליצור רגע היסטורי - שאף אחד לא ישכח (אפילו בחורה כמוני, שאינה חובבת ספורט..)



תומר ליננברג, פלנר// השנה הנעליים שלך יירטבו יותר

פנייה לקהל הגברי הוא משימה לא פשוטה עבור מותגי הנעלה. עובדה זו מעצימה את ההישג של Geox, שמצליחים לייצר קמפיין קריאייטיבי וחדשני לקולקציית נעלי Amphibiox העמידות למים ולמזג אוויר חורפי. לאחר שבקמפיין קודם (זוכה Gold Lion בקאן) הציגו את עמידות הנעליים במקום הגשום ביותר בעולם, Geox מביאים את היתרון המוצרי הייחודי של המותג - אל הסביבה האורבנית והיומיום הצרכנים. הקמפיין מצליח להעביר את המסר המרכזי: "מגוון נעליים איכויות למגוון שימושים יומיומיים (Casual, Formal, Outdoor ועוד)" ועושה זאת באופן קריאייטיבי, מסקרן ומחויך.



נבו מזור, פלנר בכיר// השנה לברזיל יש מטבע חדש לכניסה לרכבת, וזה לא הביטקוין

הקרנבל בריו הוא מסיבה אמיתית - חוגגים מגיעים מכל העולם, רוקדים ושותים, מתחפשים ושותים, מבלים וכמובן גם שותים. עד כאן הכל כיף אבל מכאן והלאה מתחילה הבעיה - אם רוקדים, מבלים, חוגגים וגם שותים - לא נוהגים! אז מה כן עושים? שותים ונוסעים...ברכבת.

מותג הבירה המקומי אנטרקטיקה לקח על עצמו להיות "הנהג התורן" האחראי ועשה זאת בדרך מעניינת במיוחד - פחיות הבירה הריקות הפכו להיות המטבע תמורתו קיבלו הצרכנים כרטיס נסיעה לסאבווי. מעבר לתוצאות העסקיות המרשימות בזמן המהלך והבאזז לו זכה המותג, גם מספר הנהגים השיכורים ירד ב-43% וזה בהחלט הישג חברתי. לחיים!



תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפרומו של כך היינו יגאל רביד מנצח (ל"ת)
    פולה סייקביץ 01/01/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות