מקבץ היח"צ השבועי// מאפיה, ממרח שוקולד ותחרות ליזמים וסטארט-אפים

'גיל-עד' קיבלה את מאפיית ברמן, השחר העולה והדר. רימון כהן שינקמן עם The Pears Challenge, ורון גרנות עם 'שקוף דיגיטל' ו'קורן פתרונות חזותיים'
 | 
telegram
(2)

משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת מקבוצת G, קיבל 3 תקציבים חדשים: קבוצת ברמן, שוקולד השחר העולה וחברת הדר. תקציבים אלו מצטרפים לחטיבת המזון והקולינאריה של המשרד בניהולה של איילת אלאני.

תקציב ראשון היא קבוצת ברמן - המפעילה את המאפייה הירושלמית הוותיקה שהוקמה בשנת 1875. לחברה 4 מותגים מתמחים שונים בהם מאפיית ברמן, מאפיית ודש, מאפיית הפרימיום 'לחם ארץ' ולחם ליבו. התקציב השני הוא שוקולד השחר העולה שקיים 1948. ואילו התקציב השלישי הוא של חברת הדר המתמחה בייצור מוצרי מזון יבשים בתחום הקרקרים, עוגיות, ביסקוויטים ובייגלה, למגזר הדתי והחרדי.

מחלקת ההיי-טק במשרד רימון כהן שינקמן קיבל את תקציב יחסי הציבור The Pears Challenge. מדובר בתחרות בחסות קרן פיירס, ליזמים וסטארט אפים המעוניינים להתמחות בשווקי העולם המתפתח. התחרות נערכת ביוזמת 'תכנית פיירס' לחדשנות ופיתוח בינ"ל בבית הספר לממשל ומדיניות באוניברסיטת תל אביב.

משרד RG-PR של רון גרנות קיבל את תקציב יחסי הציבור וייעוץ התוכן של קבוצת שקוף דיגיטל - המחזיקה באתרים מפיק ולגדול. עוד בין פעילות הקבוצה - ועידת ענף האירועים והשיווק שואו-ריל שתתקיים בעוד כחודשיים. בנוסף קיבל גרנות את תקציב היחצ של חברת קורן פתרונות חזותיים המומחית בעיצוב, תכנון, פיתוח וביצוע מתחמים מסחריים חוויתים ונקודות מכירה בשוק הקמעונאי.

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך זה שיש עוד פראיירים שבוחרים ברימון שנקמן
    יעלה 14/01/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני פשוט לא מבינה? אנשים אוהבים לבזבז כסף ??? אין להם שוב דבר שם ברימון שנקמן כהן חוץ מאגו נפוח על כלום ומאום.
    סגור
  • מעשה ב 3 בלונים :) (ל"ת)
    רימון-כהן-שנקמן 14/01/2014 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות