זה חורף זה? גלידות שטראוס ו-Great Interactive במהלך חדש עם אנגלמאייר
קמפיין חדש של גלידות שטראוס יצא לדרכו השבוע בגזרת האונליין. הקמפיין עולה בפייסבוק וביוטיוב באמצעות משרד הדיגיטל Great Interactive ומבוסס על השפה הוויזואלית הייחודית של האמן זאב אנגלמאייר.
בשטראוס הבינו שהחורף (הקצר) הישראלי אחראי לצניחה משמעותית בקצב מכירות הגלידה, והחליטו לצאת בקמפיין, דוקקא בעונה זו כדי לשנות את המגמה. אנגלמאייר גויס למהלך ועל בסיס עבודותיו נבנה סרט אנימציה מחויך ש"עוסק בסיבות השונות, ובחלקן אף משונות, בגינן ישראלים צורכים פחות גלידה בעונת החורף". כך לדברי החברה.
רז מסינג, סמנכ"ל קריאייטיב ב-GREAT: "קשה לקרוא לחורף בישראל חורף, ולכן אין סיבה שהישראלים לא ייהנו מגלידה גם בעונה זו. במטרה להעביר מסר זה בחרנו בזאב אנגלמאיר. השפה הויזואלית של אנגלמאיר, מעבר להיותה בולטת, משעשעת וצבעונית, מעבירה את המסר בצורה מושלמת".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.ויזאולית יפה, פרסומת רעהפלנר 16/01/2014 11:07הגב לתגובה זו0 0מבחינה ויזאולית אין ספק, נעשתה עבודה מרשימה ושונה לגמרי מהמקובל. יחד עם זאת אין קשר בינה לבין גלידות שטראוס, ההרגשה מהצפייה בפרסומת הזאת גורמת לדחייה. מקווה שכמה שפחות נחשפו לפרסומת המזעזעת הזאתסגור
-
2.כמה עובדותד״ר לק 15/01/2014 15:14הגב לתגובה זו0 01. אין יותר גלידות שטראוס. יוניליוור רכשה את יתרת מניות שטראוס. 2. זה לא קמפיין, זה סרטון קטן לרשת. הגיע זמן לדייק בעיניינים האלו. 3. הקריינות הזו שאמורה לשדר ״הפוך על הפוך״ היא עילגת 4. אנגלמייר מוכשר מאודסגור
-
1.מחיר טוב יותר היה עוזר. כל הכבוד לפלדמן שנותןעג 15/01/2014 13:34הגב לתגובה זו0 0תחרות עם גלידות זולות יותר.סגור
-
לפלדמן מחיר טוב וגלידה גרועה (ל"ת)אנונימי 15/01/2014 13:38הגב לתגובה זו0 0סגור