זה חורף זה? גלידות שטראוס ו-Great Interactive במהלך חדש עם אנגלמאייר

חברת שטראוס יצאה במהלך פייסבוק ויוטיוב חדש לקידום מכירות הגלידות, דווקא בחורף. הקמפיין מבוסס על שפתו הוויזואלית הוייחודית של אנגלמאייר
 | 
telegram
(4)

קמפיין חדש של גלידות שטראוס יצא לדרכו השבוע בגזרת האונליין. הקמפיין עולה בפייסבוק וביוטיוב באמצעות משרד הדיגיטל Great Interactive ומבוסס על השפה הוויזואלית הייחודית של האמן זאב אנגלמאייר.

בשטראוס הבינו שהחורף (הקצר) הישראלי אחראי לצניחה משמעותית בקצב מכירות הגלידה, והחליטו לצאת בקמפיין, דוקקא בעונה זו כדי לשנות את המגמה. אנגלמאייר גויס למהלך ועל בסיס עבודותיו נבנה סרט אנימציה מחויך ש"עוסק בסיבות השונות, ובחלקן אף משונות, בגינן ישראלים צורכים פחות גלידה בעונת החורף". כך לדברי החברה.



רז מסינג, סמנכ"ל קריאייטיב ב-GREAT: "קשה לקרוא לחורף בישראל חורף, ולכן אין סיבה שהישראלים לא ייהנו מגלידה גם בעונה זו. במטרה להעביר מסר זה בחרנו בזאב אנגלמאיר. השפה הויזואלית של אנגלמאיר, מעבר להיותה בולטת, משעשעת וצבעונית, מעבירה את המסר בצורה מושלמת".

תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ויזאולית יפה, פרסומת רעה
    פלנר 16/01/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבחינה ויזאולית אין ספק, נעשתה עבודה מרשימה ושונה לגמרי מהמקובל. יחד עם זאת אין קשר בינה לבין גלידות שטראוס, ההרגשה מהצפייה בפרסומת הזאת גורמת לדחייה. מקווה שכמה שפחות נחשפו לפרסומת המזעזעת הזאת
    סגור
  • 2.
    כמה עובדות
    ד״ר לק 15/01/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. אין יותר גלידות שטראוס. יוניליוור רכשה את יתרת מניות שטראוס. 2. זה לא קמפיין, זה סרטון קטן לרשת. הגיע זמן לדייק בעיניינים האלו. 3. הקריינות הזו שאמורה לשדר ״הפוך על הפוך״ היא עילגת 4. אנגלמייר מוכשר מאוד
    סגור
  • 1.
    מחיר טוב יותר היה עוזר. כל הכבוד לפלדמן שנותן
    עג 15/01/2014 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחרות עם גלידות זולות יותר.
    סגור
  • לפלדמן מחיר טוב וגלידה גרועה (ל"ת)
    אנונימי 15/01/2014 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות