Extreme Concept: מה חשבו תלמידי החוג לפרסום בקרית אונו על העבודות

תחרות הפרסום של אייס נמצאת בשלב הדירוג על ידי השופטים. 30 העבודות המתמודדות הוצגו בפני עשרות הסטודנטים של אונו המשמשים כנק' שיפוט
 | 
telegram

תחרות הפרסום של אתר אייס נכנסת לשלב האחרון. בימים אלו מעבירים השופטים את טפסי הציונים שלהם ל-30 העבודות המתמודדות בה, ובקרוב, לאחר השקלול הסופי יוכרז משרד הפרסום הזוכה לשנת 2014.

באירוע שהתקיים לפני מספר ימים הוצגו העבודות המתחרות באקסטרים קונספט בפני עשרות סטודנטים הלומדים לתואר ראשון בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו. החוג הוקם לפני 3 שנים, ומחזור הבוגרים הראשון מסיים את לימודיו השנה. החוג שפועל תחת בית הספר למנהל עסקים, ממוקד בפרסום ותקשורת שיווקית. בוגריו מסיימים עם תואר BA בפרסום ותקשורת שיווקית המוכר על ידי המל"ג.





נציגי אתר אייס, ראש החוג ד"ר מיכל שפירא והדוברת איילה רשף, הסבירו לסטודנטים על מהות תחרות הפרסום ואלו נדרשו לשפוט (בזמן אמת) את המהלכים המוצגים בפניהם לפי פרמטרים של יצירתיות. הסטודנטים בחוג מהווים נקודת שיפוט שתחושב כבעלת משקל גדול יותר (10%) בחישוב הסופי של הציונים יחד עם שאר שופטי התחרות.

נציין כי, נתוני ההצבעה של הסטודנטים לא מפורסמים מכיוון שישנם שופטים שטרם סיימו את הליך השיפוט שלהם.



ראש החוג ד"ר מיכל שפירא


תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות