ה'סקנדל' של ה-Hooligans: הפיקו לסלקום 'תכנית תחקירים' לגיוס עובדים

בקמפיין החדש של משרד הפרסום וחברת הסלולר מככב אבי דנגור (אבי הזמר). הקונספט: תכנית תחקירים כושלת, מביכה ולגמרי לא מודעת לעצמה
משה בנימין | (14)

משרד הפרסום ה-Hooligans בבעלותם של מקס שצ'רבקוב, שהר לוינשטיין ומרים מושינסקי מקבל מסלקום את המפתחות (והתקציב) לקמפיין גיוס עובדים חדש, בקונספט קצת שונה.

לסלקום, כמו לחברות אחרות בסדר הגודל שלה, המעסיקות אלפי עובדים, יש תקציב שנתי לקמפיינים שמיועדים לגיוס כח אדם. בחברות סלולר מדובר בעניין בעל דגש מיוחד שכן תחלופת העובדים גבוהה ורוב הגיוסים מיועדים לאיתור כח אדם בתפקידי נציגי שירות מקרב קהילות הסטודנטים שברוב המקרים נוטשים את החברה עם תום הלימודים.

תכנית התחקירים של סלקום וה-Hooligans

במשרד הפרסום מספרים, כי במקור, הבריף הזה התחיל כמו עוד סרטון שבו הנציגים מספרים כמה כיף להם, אך סלקום החליטו להפתיע ובחרו את הכיוון שהציעו ה-Hooligans. ה"סקנדל" הוא לכאורה תכנית תחקירים נועזת, חסרת גבולות, כושלת לחלוטין ואינה מודעת לעצמה, שמטרתה לחשוף את העוולות והמחדלים המתרחשים בסלקום. במקפיין מככב באבי דנגור, מי שעמד מאחורי דמותו של אבי הזמר.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    אבנר 30/01/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    ארוך צפוי משוחק רע עם תסריט שנלקח מסרט בי משנות השמונים
  • 13.
    ארוך משעמם... (ל"ת)
    הבנו 27/01/2014 15:36
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    self shaming 27/01/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    לא מצחיק ומיגע.
  • 11.
    אורי 27/01/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    כשהייתי במגמת תקשורת בביה"ס הייתי מתבייש להציג חומר כזה. רדוד ומביך
  • 10.
    מתאים למזבלה (ל"ת)
    אודי פקח 27/01/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    לא משהו 27/01/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    ואני במקום החוליגנס הייתי מתבייש בזה
  • 8.
    אייל 27/01/2014 08:15
    הגב לתגובה זו
    הסרטון ממש מזעזע ובכל זאת חייבים להחמיא לחוליגנז שהצליחו להיכנס לשיווק של סלקום ולקבל נתח מהתקציב.
  • 7.
    קול העם 26/01/2014 22:59
    הגב לתגובה זו
    עד עכשיו הייתם סבבה, מילא שהחומר הזה חרא- עשו בדיוק אותו דבר בפלאפון לפני כמה שנים
  • 6.
    ג'וני 26/01/2014 22:39
    הגב לתגובה זו
    אבל כמובן נציגים של משרדי פרסום נאורי יגידו לכם שזה עשוי לא איכותי ולא מבויים ומזויף מספיק
  • 5.
    חולישטוט 26/01/2014 21:32
    הגב לתגובה זו
    המשפט היחיד שחסר שם זה אל תשתה לי חשיש
  • 4.
    גיא 26/01/2014 19:56
    הגב לתגובה זו
    ובטח שלא צריך לעלות לבלוגים..
  • 3.
    צ. ברנד 26/01/2014 19:19
    הגב לתגובה זו
    אבי הזה תותח, עושה את כל הסרט. בול לקהל היעד.
  • 2.
    ברוך ג'מילי 26/01/2014 18:56
    הגב לתגובה זו
    עדיף כבר הסרט עם עמוס שפירא
  • 1.
    יוסי 26/01/2014 18:30
    הגב לתגובה זו
    מי מאשר את החרא הזה ? הם באמת חושבים שניתן לגייס כך כ"א איכותי ? דחקא לילדים בני 16 ...בעצם אולי זה קהל היעד למוקדים של סלקום