לא רק סקרלט ג'והנסן: תקציב הרשתות החברתיות של סודהסטרים - לדבי&רון
מותג ברי המשקאות הביתיים סודה סטרים (שזכה לכותרות בארה"ב) בחר בחברת דבי & רון לנהל את תקציב הפרסום ברשתות החברתיות שלה ושל מותג בריטה.
הפרויקט הראשון בו תטפל החברה במסגרת העבודה המשותפת הוא ליווי השקת מותג בריטה ברשתות החברתיות ותמיכה תוכן דיגיטלית לשיתוף הפעולה עם תוכנית הפריים טיים "מאסטר שף".
חברת דבי& רון, שהוקמה על ידי איש הפרסום רון שלי ואיש יחסי הציבור משה דבי לפני כ-3 שנים, מנהלת את תקציבי הדיגיטל של נשיא המדינה שמעון פרס, דלק מנטה, רשת קפה ג'ו, מאפיות אנג'ל, מותג מוצרי השיער מישל מרסייה, קרן הון סיכון JVP ועוד. ב-2013 זכתה החברה בפרס קמפיין השנה בתחרות האריה השואג לשנת 2013 על השקת פעילות הדיגיטל של הנשיא שמעון פרס.
רון שלי, מנכ"ל דבי & רון: "סודהסטרים עברה מהפך משמעותי בשנים האחרונות. בעזרת מהלכים יצירתיים הפך המותג לחדשני, צעיר ותוסס ולכן החיבור הוא טבעי ונכון. סודהסטרים הבועטת תמשיך להתסיס את לקוחותיה גם ברשתות החברתיות ובפלטפורמות המובייל. דבי&רון רואה את עצמה מובילה בתחום האופטימיזציה של התוכן וככזו היא משמשת שותפה אסטרטגית של לקוחותיה לאורך כל שרשרת יצירת התוכן, ומייצרת עבורם חשיפה איכותית לקהל היעד ולהנעה לפעולה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.מי אלה?ג. עמיחי 28/01/2014 00:12הגב לתגובה זו0 0זכו בפרס? הביאו קריאייטיב? השתתפו בקאן?סגור
-
1.רויטל (ל"ת)תותחים אוהבת ומתגעגע 27/01/2014 13:40הגב לתגובה זו0 0סגור