שינוי במשרד של שרית בירן: יותר עבודה עם קבוצת 'אתגר', בלי לקוחות חדשים

לאחר שקיבלה השנה את היח"צ של החברה, היא שודרגה למנהלת התקשורת השיווקית. לאחרונה פיטרה 2 עובדות, אבל תמשיך לעבוד עם אישתר וסושרד
 | 
telegram
(5)

אשת יחסי הציבור שרית בירן, משנה את התנהלות משרד הבוטיק שבבעלותה. לאייס נודע כי החודש מונתה בירן למנהלת התקשורת השיווקית (מרקום) של קבוצת אתגר.

בירן בתחום יחסי הציבור משנת 1997, כשהייתה מנהלת יחסי הציבור של אולפני מימד. בשנים האחרונות התמקדה בטיפול באמנים מהז'אנר המזרחי, ובין היתר עבדה עם קובי פרץ, לצד מיתוג קריאייטיבי. באמצע 2013 קיבלה את תיק היח"צ של 'אתגר' .

הקבוצה שנוסדה ב-1987 על ידי דוד אלפסי, עוסקת בעיקר בתחום משאבי האנוש והסיעוד, ובשנים האחרונות מתמקדת גם בהשקעות ובפיתוח בטכנולוגיות מתקדמות בתחומים של תעסוקה, חינוך, קהילה ומוזיקה. בעקבות כך, תעבוד בירן באופן הדוק יותר עם החברה, מה שלא יאפשר לה לקבל לקוחות חדשים למשרד שלה, ממנו פוטרו לאחרונה 2 עובדות. מאידך, בירן החליטה להישאר עם 2 לקוחות בלבד: ליאור סושרד והזמרת אישתר, שניהם בעלי קריירה ענפה בחו"ל.

בירן אישרה את הפרטים לאייס, ואמרה: "בעקבות הקידום המקצועי, אני עומדת כעת בפני פרויקטים מרתקים בישראל ובחו"ל בתחומים שלא עסקתי בהם בעבר, ואני שמחה שתהיה לי יכולת להשפיע בנושאים חדשים כמו חינוך, משאבי אנוש, ובעיקר קהילה".

תגובות לכתבה(5):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עבדתי עם שרית בירן וזו מסקנתי
    מוטי אלבז 29/01/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה של שירות, הרבה אוויר ובגדול ממש כלום. אין לה הרבה ידע אלה פשוט ביטחון עצמי. אני לא יודע מה הקשר שלה לתקשורת. זהו שמי ואני לא מסתתר מאחורי שם בדוי. בדקו בתיקי לקוחות העבר שלה. פשוט בדיחה עצובה שעלתה לי כסף.
    סגור
  • תגובה למוטי אלבז
    שרית בירן 31/01/2014 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי מוטי , 1. ביטחון עצמי זה דבר נהדר . 2. אני לא מושלמת . 3. מעולם לא היה לקוח בשם מוטי אלבז. 4. בדוק ברשימת נותני השירות שלך . 5. אושר הצלחה ושלום (-:
    סגור
  • 2.
    אישה מעניינת ומרתקת בעצמה - תשובה לדני בפנים
    מיכאלה 28/01/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שנכון לאחד לא בהכרח נכון לשני דני (-; בולטות בכל תחום יוצרת עניין וחשיפה. שרית אישה מיוחדת במינה ולכן התקשורת מתעניינת בה . היא הפרזנטורית של לקוחותיה ולפי הכתבה נראה שהיא גם עושה את תפקידה בצורה הטובה ביותר.
    סגור
  • אם היא הייתה כל כך טובה
    גיל 28/01/2014 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שלא הייתה נהיית מנהלת מרקום, אלא ממשיכה להיות עצמאית
    סגור
  • 1.
    רק אל תדחפי את עצמך לכל כתבה של הלקוח שלך
    דני 28/01/2014 03:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את צריכה להיות מאחורי הקלעים. זה תפקידו של יחצ"ן ואת חייבת להפנים זאת. בהצלחה!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות