דורקס, קסטרו ו-TNT: עדיף להיות צעיר, פעיל מינית ורזה - לא צריך יותר מזה

גל פרסומות שובב במיוחד תקף אותנו לאחרונה וכמובן שלא חמק מעינה הפקוחה של עטרה בילר. "פרסומת הישבנים לא מתאמצת ואכזרית להפליא"
 | 
telegram

בשורה התחתונה: כנראה שעדיף להיות צעיר, פעיל מינית, רזה ו..זהו. לא צריך יותר מזה וכל השאר מוגדרים כמסכנים. לפחות על פי מה שקורה בברייק לאחרונה.

בניגוד למחאות גורפות - התבל נגד האדרת הרזון האנורקטי, ובעד שיוויון זכויות לאוכלוסיות שהן מעל גיל 25, מעל מידה 34 ואין להן סקס פרימיום כל לילה, אנחנו נחשפים לברייק פרסומות שובב במיוחד שמאיים לשלול את שמחת החיים מכל מי שאינו כזה.

קסטרו מציע לנו לדחוס את הישבן לג'ינס חדשני שמבצע פרוצדורה של פוש-אפ, ולהיראות ולרקוד כמו גל גדות. גל גדות, כידוע, שעומדת לגלם את וונדר וומן, הכניסה את כל הוליווד לספקות בשל היותה כה שדופה, כאשר הדמות של וונדר וומן שרירית, כוחנית ובוודאי שלא נראית רעבה..



הצירוף הקטלני של גדות, ריקוד ה-twerk שמקפל בתוכו את מיילי סיריוס כמובן, קונספציית הפוש אפ והשם הגאוני תרתי משמע jeanious - הינו צירוף מעצבן במיוחד שממדר ומפלה לרעה את הרוב העגום של האוכלוסיה. אולם באותה נשימה חשוב לציין שמותגים נבנים מ"שפיציותם", ואולי דווקא בגלל שהמסר מרגיז, בגלל שיש בו אמירה ספציפית ונוקבת שקשה להתעלם ממנה, אז קל לזכור אותה ולפיכך קיים סיכוי שמכנסי הפוש אפ נחטפים בזה הרגע מהמדפים כמו לחמניות חמות דלות קלוריות כמובן. אז למרות שהקליפ מתריס במלוא מובן המילה ולא אכפת לו כל כך מהמוני האדם שלא נדחסים לג'יניוס - הוא כנראה עושה את העבודה.

לצד ישבני קסטרו עלה TNT גם הוא בקליפ ישבנים עם פרשנות שונה. TNT מביא את הישבנים כדי להדק את נרטיב הצעירות של המותג. כדי להדגים שוב את האדרת הגיל הצעיר אנחנו נחשפים לשורת ישבנים עטויי ג'ינס, כשהם רוקדים ומנענעים, אלא מה, לצלילי מוזיקת הקליפ.



המצלמה שסוקרת את שורת האחוריימים נתקעת על ישבן בג'ינס לא אופנתי בעליל. רפוי וגבה גזרה. כמובן שהישבן האחרון אינו רוקד וכדי להעצים את מבוכתו של אותו ישבן, נשלחת יד נשית לגרד אותו בחוסר אלגנטיות מופגן. ברור לנו שהלובש (שהוא לובשת) האחרון הוא מחוץ לתחום המותג, ועל פי TNT, הוא מחוץ לתחום בכלל. כי מי שעבר את את גיל 25 הוא כבר לא במשחק. גם פה קיים עלבון צורב שמי שנחשף לפרסומת, והוא מעל גיל 25 , נאלץ לבלוע. גם פה קיימת הצהרה ברורה, לא נעימה אך נחרצת, לגבי מידור נועז שאינו אלא סיכון אסטרטגי שהמותג חייב לקחת על עצמו כדי לבלוט ולהיות רלוונטי למי שהוא כן מחשיב כקהל היעד שלו.

דווקא הפרסומת הזו ל-TNT מרשימה יותר מקודמותיה שיצרו את תוואי ה"25 is old" כי היא מינימליסטית, עוקצנית ואין בה גרם של חנופה לקהל היעד או גרם של התנצלות לכל השאר, נקרא להם שוב, הרוב העגום. אז הפרסומת הראשונה שהתוותה את הכיוון הנוכחי מראה את אלין עוזרת לבחור די צעיר שכנראה עבר את גיל 25, לחצות כביש כאילו היה בן 90. עלילה מצחיקה וכזו שחורטת את המסר בבירור. אולם פרסומת הישבנים כבר מביאה את הנרטיב ב-undestatement לא מתאמץ, מדוייק ואכזרי להפליא.



לצד 2 פרסומות האופנה הללו מפציעה בברייק הפרסומות פרסומת לג'ל של דורקס, תחת ההצהרה שכאשר הסקס טוב הכל טוב. גם פה ברור לנו שכל מי שלא מחכה לו בביתו בן או בת זוג במיטה, בציפייה דרוכה, כשהם חופנים דורקס Play - עלול להתרגז כששופכים עליו קפה בעבודה, להשתעמם בישיבות ארוכות ולהתבאס מפנצ'ר בגלגל.

אבל כשאתה כן שייך לאותם מתי מעט שחווה סקס מעולה יום יום ולילה לילה, סקס שמקבל רוח גבית משמעותית מהמוצר שלנו, רוב הסיכויים שלא תצטרך להתמודד עם שום אתגרים במהלך יומך כי לא תראה אותם כלל כאתגרים. אתה תהיה מאושר כשחיוך לא קשור לכלום מרוח על פניך לאורך כל היום.

לצפייה בסרטון בעמוד הפייסבוק של דורקס - לחצו כאן

המוצר שלנו, הלא הוא ג'ל דורקס בשם דורקס play, מגלה באמצעות הפרסומת שתפקידו ביקום גדול ועוצמתי מרגעי ההבל שמעניקים תענוגות הבשר. מסתבר שהוא יכול להביא שלווה ופיוס לשאר החלקים של חיינו, ובכך מחזיר לעצמו משמעות וייעוד, ונותן לנו רשות להוריד אותו מהמדף בסופרפארם בזמן שאנו ממתינים בתור לרוקח כשידנו אוחזת במרשם רופא לחלוטין לא סקסי.

וכשאנחנו מהרהרים בצרותינו וכאבינו, מאותת לנו הדורקס, ממדף החיים הטובים, כי קיימת אלטרנטיבה אפילו לרפואה אלטרנטיבית, וכי חיינו עשויים לעלות על הפסים הנכונים אם רק נאמין כי מדרום תיפתח הטובה. זה המקום להזכיר את הקליפ מלפני כשנתיים על "רחוב ההרבעה 69" שעבר ברשת וקידם את דורקס פליי כשהוא מספר את "דירה להשכיר" בגרסא אלטרנטיבית, דרך העיניים של המוצר, והאפשרויות שהוא פותח בפני "הדיירים".



וכמעט שכחתי, למעשה "כשהסקס טוב הכל טוב" אינו שונה ואפילו נופל על "כשהחומוס אחלה הכל אחלה" זוכרים? אבל משום מה הוא הרבה יותר משכנע.

הכותבת היא מנכל"ית משותפת ב'זיגוטה' - חברה לבניה והטמעה של מיתוג

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות