TV

קונגרג'וליישנז: "דנית - זמרת החתונות" הוא הזוכה בתחרות Extreme Concept

באומן בר ריבנאי הוא המשרד הזוכה בתחרות הפרסום השלישית של אייס. שרון רפאל, מנהל הקריאייטיב: "לא היה לי ספק שזה יהיה מדהים". צפו בסרטון
משה בנימין | (11)

קולללללווללללו: קמפיין השנה בתחרות הפרסום של אתר אייס הוא דנית - זמרת החתונות של חברת תלמה עבור מותג הדגנים ברנפלקס פינוקים. הקמפיין שנעשה על ידי באומן בר ריבנאי קיבל את הציון הגבוה ביותר בשקלול הניקוד שהעניקו שופטי התחרות, ובינהם 57 סטודנטים לפרסום מהקריה האקדמית אונו.

תחרות Extreme Concept, השלישית במספר, הייתה צמודה עד לרגעים האחרונים. במקום הראשון דורג באומן בר ריבנאי עם ציון של 8.32 מתוך 10. אל המקום השני בתחרות הגיע הקמפיין של טוויסטד במסגרת היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים, עם ציון של 7.9. את המקום ה-3 בתחרות חלקו 2 קמפיינים: ROOTS של מקאן אריקסון ושוש - את לא מחליטה עליי של y&r ישראל בציון של 7.74.

"המאזטים, הסיגרים, הלקרדות, הבשר שרוף, שרוף...". קשה היה לברוח במהלך השנה החולפת מהפרסומת ששטפה את הרשת, בכיכובו של אילן פלד. המונולוג המשעשע שנכתב לטובת הקמפיין, אותו ניהל מטעם באומן בר ריבנאי שרון רפאל, בוצע באופן מושלם על ידי דנית/פלד וכבש אלפי ישראלים שציטטו את הדמות ללא הרף.

המקום ה-1 בתחרות מזכה את באומן בר ריבנאי בחבילת פרסום מטעם אצטרובל מדיה, אחת מנותנות החסות של התחרות. החברה בניהולו ובעלותו של אורן שאער מציעה פרסום בתוך, ועל גבי מוניות שירות במגוון ערים מובילות בישראל, מבאר שבע ועד חיפה, עם דגש על העיר תל אביב. אצטרובל תעניק לבאומן חבילת פרסום שכוללת עיטוף של מוניות השירות בקוים 4 ו-5 בתל אביב.

קרדיטים למהלך הזוכה - דנית זמרת החתונות האחד והיחיד- אילן פלד מנכ"ל: יוסי לובטון סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי מנהל קריאייטיב: שרון רפאל קופי: רן אבן, טל הירשברג ארט: מיכל גונן מנהלת הפקה: גלי שטרקמן מנהל מחלקת אסטרגיה: שי ניסנבוים סופרווייזרית פלנינג: נעמי אשכנזי פלנרית: סיוון רמתי סמנכ"ל לקוחות: ניר פדרבוש סופרוויזר: יוגב וייס תקציבאי: יוגב סיוון במאי: אוהב פלנץ חברת הפקה: פרדיסו בית פוסט: גרוויטי טראפיק: רונית דואניס

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    פרסומת טובה, אבל לא אקסטרים קונספט (ל"ת)
    01/02/2014 21:05
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    ג.נ 31/01/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    בטח משרד מלא אשכנזים ומשתכנזים שנהנים לחבול בתרבות המזרחית. הלוואי היה לכם רבע ממה שיש לנו להציע...
  • 9.
    רק ברכץ בחיים לא יעזוב את יהושע! (ל"ת)
    נחמיאס 30/01/2014 23:43
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    לאוהב פלנץ יש מגע זהב (ל"ת)
    הבחור מוכשר 30/01/2014 23:03
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    זכור-אהוב-וחרא קריאי 30/01/2014 20:37
    הגב לתגובה זו
    מחכה כבר לפרס של השנה הבאה - על ההחלטה האמיצה ביותר בעולם הפרסום בעשור האחרון, לקחת חבורת בובות ולתת להן להוביל קמפיין לעלית. הארדקור!@#$
  • 6.
    ל4 - אם זה לא הצחיק אותך. חתום שאתה לא שפוי (ל"ת)
    רופא 30/01/2014 18:29
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    תאלס יא חתיך (ל"ת)
    אילון 30/01/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אני השפוי היחיד שהבנאדם הזה לא מצחיק אותו בכל (ל"ת)
    פשוט לא מצחיק 30/01/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פחח.. כן, זה מזה אקסטרים לקחת פרזנטור (ל"ת)
    אתם בינוניים 30/01/2014 17:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד הכי מגיע להם (ל"ת)
    שרררררררוף!!!!!!!!!! 30/01/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קמפיין מצויייייין (ל"ת)
    באומני גאה 30/01/2014 16:36
    הגב לתגובה זו