על זה שילמו לארנולד שוורצנגר: צפו בסרטון המלא של באד לייט לסופרבול
"הבירה הכי טובה, לכל מה שיקרה" (The perfect beer for whatever happens) זה הקונספט שמוביל את פרסומת הסופרבול של מותג הבירה באד לייט (Bud Light) שכללה טיזרים עם רגעים מופרכים של ארנולד שוורצנגר, דון צ'יילדס ולאמה במעלית.
איך גורמים לקונספט שנשמע קלישאתי וגנרי לקום לחיים, אתם שואלים? על ידי בניית סיטואציה, מתוזמרת, מבוימת ומדויקת להפליא, רצופת רגעים מופרכים, מפתיעים וגדולים מהחיים, וכל זה בלילה אחד מטורף. במרכז הקמפיין ניצב איאן רפפורט, אמריקאי בר מזל שהיה במקום הנכון, ברגע הנכון ושיתף פעולה בדרך חביבה למדי עם כל מה שהונחת עליו. טוב, כשזה מתחיל בהצעה לבאד לייט מבחורה יפייפיה בבר, קשה לסרב.
רפפורט לא יודע את זה, אבל בבר התמים שבו הוא יושב כולם מסביבו שחקנים ובכל רגע נתון הוא מצולם על ידי מצלמות נסתרות. הפרסומת מתחילה בבחורה שניגשת אליו, ובידה בקבוק של באד לייט. היא מציגה את עצמה לרפפורט ואז שואלת אותו "אם אתן לך את זה (בקבוק הבירה, מ"ב) אתה מוכן לכל מה שיקרה אחר כך"? רפפורט החייכן משיב בחיוב וכך מתחיל הלילה שיכלול בתוכו לימוזינה ענקית עם עשרות בחורות ו-DJ פרטי, סטיילינג אישי, ארנולד שוורצנגר בתחפושת מביכה למדי, השחקן דון צ'ילדס, תאומות מסתוריות, משחק פינג פונג סוער ומסיבה מטורפת.
הפרסומת שתשודר הלילה (בין ראשון לשני) במשחק הסופרבול, עלתה לאוויר לפני יומיים ומאז הגיעה לכמות צפיות נאה שעומדת על 5.3 מיליון.