היישר לזרועות המתחרה של FOX: בר רפאלי תוביל את קמפיין HOODIES

רפאלי לא מחכה הרבה ולאחר סיום דרכה ברשת FOX תוביל יחד עם רד אורבך מלהקת RED BAND את קמפיין HOODIES. משרד הפרסום הוא 'פרוינדסטר'
 | 
telegram

ליהוק או פיהוק? בר רפאלי שרק לפני מספר חודשים סיימה רומן ארוך של 5 שנים עם רשת FOX נוחתת היישר לזרועות המתחרה - רשת HOODIES. רפאלי תוביל את קמפיין הרשת לשנת 2014 לצד רד אורבך, הבובה הפרועה וסולן להקת RED BAND.

כאמור, הבחירה של HOODIES ברפאלי היא יותר מעוד מותג אופנה שמשתוקק לעבוד עם דוגמנית העל, המגה סלב, אלא רמז ישיר לחברים מ-FOX. המותג פועל באותה גזרת הלבשה של FOX ומתמקד באופנת בייסיק וקז'ואל הפונה לנשים, גברים וילדים. על פניו נראה כי שיתוף הפעולה עם רפאלי אמור להעלות את הרשת הצומחת לאותה המדרגה התדמיתית של FOX. הרשת הוקמה בשנת 2007 ומונה 56 סניפים. יוזכר כי בבעלות הקבוצה שמחזיקה את HOODIES נמצאת גם רשת האופטיקה 'קרולינה למקה' שבעבר כבר גייסה את רפאלי לשורותיה.

עבור רד אורבך, סולן להקת RED BAND, שפרץ לתודעה עם תוכנית טלוויזיה ב-HOT ובשנה החולפת מככב בהמופע של רד ודביר לצד דביר בנדק, יהיה קמפיין האופנה הראשון.

אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק ומבעלי הרשת: "הבחירה בבר היתה טבעית, הדואטים ש-RED מבצע בתכניתו עם אומנים שונים זכתה להצלחה עצומה, אך השילוב בין RED לרפאלי הולך להיות אחד הדואטים המוצלחים שראינו עד כה. העדינות של בר והחוצפה של RED הם שילוב מוצלח עבורנו המשקף את אופי המותג. אין לנו ספק שזה הולך להיות אחד הקמפיינים המוצלחים שנראו בשנים האחרונות. רק רד אורבך סולן להקת RED BAND יכול על בר רפאלי".

למרות ההשקעה והפרופיל הגבוה של המהלך התקשורתי, את מותג האופנה HOODIES תלווה סוכנות הקריאייטיב 'פרוינדסטר' בבעלותו של מעין פרוינד. הבחירה בסוכנות הבוטיק יוצאת כנגד הבחירה הטבעית לכאורה באחד ממשרדי הפרסום הגדולים של התעשייה. על כך אומר בר-גיל לאייס: "בחרנו לפעול כך, כי אנחנו יודעים מה המותג משדר ומה ה-DNA שלו. במקום לעבוד במתכונת של גדוד שריון אנחנו מעדיפים לפעול כמעין סיירת, עם חבר'ה צעירים, בוגרי המשרדים הגדולים שיודעים מה הם המהלכים הדרושים ויניבו עבורנו את את מה שצריך".

'פרוינדסטר' ילוו את HOODIES במהלך השנה הקרובה ויעניקו לרשת מענה קריאייטיבי לפי הצורך. בר-גיל מציין כי הבחירה בהם היא תוצאה של "החלטה מודעת מראש, לפעול בדרך הזו". על החיזור מצד המשרדים הגדולים הוא אומר: "הם רדפו ופנו אליי, אבל אני הייתי מאוד נחרץ. היה לי מאוד ברור מה אנחנו רוצים".

על הבחירה ברפאלי, הפרזנטורית ששנים ליווותה את המתחרה FOX אומר בר-גיל: "אנחנו אותם הבעלים של קרולינה למקה ועבדנו איתה בעבר. אנחנו יודעים ומכירים את האיכויות שלה ומה שהיא מוסיפה למותג". כזכור, במהלך השנה החולפת ניהלה HOODIES מגעים עם רשת קסטרו, אך אלו לא הובילו לבסוף לרכישתם על ידי רשת האופנה. לדברי בר-גיל "זה נכנס להקפאה ונשאר שם. השיחות לא חודשו מאז".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות