אמנות בסגול: תקציב הדיגיטל וסושיאל של בצלאל יטופל ב'פרפל אינטראקטיב'
סוכנות הפרסום 'פרפל אינטראקטיב' מגייסת לשורותיה את תקציב הפרסום בגזרת הדיגיטל של מוסד האמנות הוותיק ׳בצלאל׳ - כך נודע לאייס. הסוכנות. בבעלותם של דניאל אציל, אורי מנדי ויואב מאור, תחל לעבוד עם 'בצלאל' לאחר שזכתה במכרז עליו התמודדו מספר משרדי פרסום.
על רקע פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים החדשה, סוכנות האינטראקטיב הצעירה תטפל גם בפעילות הסושיאל של בצלאל. בקרוב עתיד לצאת לדרכו קמפיין ההרשמה לשנת 2014.
מתחילת השנה הנוכחית, גייסה פרפל 3 תקציבי פרסום נוספים, של 'יעקבי', 'פנסוניק' ו-espresso club. בנוסף לזאת, הסוכנות, שציינה לאחרונה 3 שנים להקמתה, העתיקה את מושבה מהרצליה למגדל ב.ס.ר 3, עם הגידול בהיקף העבודה שהוביל לגיוס כח אדם נוסף.
אציל, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב, אישר את הפרטים לאייס. לדבריו, "אנו שמחים לעבוד עם מוסד אייקוני בחברה הישראלית ובעולם כמו בצלאל. הבחירה בפרפל אינטראקטיב מבהירה את ההבנה והחשיבה המתקדמת של בצלאל בהבנת השוק והצורך ביכולות תקשורת ופרסום דיגיטלי נכון, ממוקד ומתאים שפניו לעבר העתיד. אנו מודים לבצלאל על הבחירה בנו ומבטיחים לספק להם שירות מצוין ותוצרים קריאטיביים בסטנדרטים הגבוהים שאנחנו מאמינים בהם ובצלאל מזוהים עמם".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.דניאל תעשה לי ילדמוצלחים 07/02/2014 13:35הגב לתגובה זו0 0יואב אתה חמודסגור
-
3.סחטייןאורן 06/02/2014 21:50הגב לתגובה זו0 0תענוג לראות אותם גדלים.סגור
-
2.אירוניהאני 06/02/2014 19:29הגב לתגובה זו0 0המשרד הכי פחות יצירתי מקבל תקציב של בית ספר לאמנות. מדהים.סגור
-
1.תקציב שנתי של 200,000 ש"ח ... קמפיין אחד בשנה (ל"ת)ג 06/02/2014 16:03הגב לתגובה זו0 0סגור