אמנות בסגול: תקציב הדיגיטל וסושיאל של בצלאל יטופל ב'פרפל אינטראקטיב'

סוכנות הפרסום של דניאל אציל, יואב מאור ואורי מנדי תחל לעבוד עם מוסד האמנות בגזרת הדיגיטל/סושיאל, לאחר מכרז עליו התמודדו מספר משרדים
 | 
telegram
(4)

סוכנות הפרסום 'פרפל אינטראקטיב' מגייסת לשורותיה את תקציב הפרסום בגזרת הדיגיטל של מוסד האמנות הוותיק ׳בצלאל׳ - כך נודע לאייס. הסוכנות. בבעלותם של דניאל אציל, אורי מנדי ויואב מאור, תחל לעבוד עם 'בצלאל' לאחר שזכתה במכרז עליו התמודדו מספר משרדי פרסום.

על רקע פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים החדשה, סוכנות האינטראקטיב הצעירה תטפל גם בפעילות הסושיאל של בצלאל. בקרוב עתיד לצאת לדרכו קמפיין ההרשמה לשנת 2014.

מתחילת השנה הנוכחית, גייסה פרפל 3 תקציבי פרסום נוספים, של 'יעקבי', 'פנסוניק' ו-espresso club. בנוסף לזאת, הסוכנות, שציינה לאחרונה 3 שנים להקמתה, העתיקה את מושבה מהרצליה למגדל ב.ס.ר 3, עם הגידול בהיקף העבודה שהוביל לגיוס כח אדם נוסף.

אציל, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב, אישר את הפרטים לאייס. לדבריו, "אנו שמחים לעבוד עם מוסד אייקוני בחברה הישראלית ובעולם כמו בצלאל. הבחירה בפרפל אינטראקטיב מבהירה את ההבנה והחשיבה המתקדמת של בצלאל בהבנת השוק והצורך ביכולות תקשורת ופרסום דיגיטלי נכון, ממוקד ומתאים שפניו לעבר העתיד. אנו מודים לבצלאל על הבחירה בנו ומבטיחים לספק להם שירות מצוין ותוצרים קריאטיביים בסטנדרטים הגבוהים שאנחנו מאמינים בהם ובצלאל מזוהים עמם".

תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    דניאל תעשה לי ילד
    מוצלחים 07/02/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יואב אתה חמוד
    סגור
  • 3.
    סחטיין
    אורן 06/02/2014 21:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תענוג לראות אותם גדלים.
    סגור
  • 2.
    אירוניה
    אני 06/02/2014 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשרד הכי פחות יצירתי מקבל תקציב של בית ספר לאמנות. מדהים.
    סגור
  • 1.
    תקציב שנתי של 200,000 ש"ח ... קמפיין אחד בשנה (ל"ת)
    ג 06/02/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות