בית חולים הדסה הפגנה מפגינים
צילום: מיכאל כהן חדשות 24
פרסום ראשון

משנים אסטרטגיה? רופאי ביה"ח 'הדסה' שכרו את משרד היח"צ 'פרו-אסטרטגיה'

את מאבק ועדי הרופאים ליווה 'קונקורד' של אבי גוט, מאז שנכנס 'הדסה' להקפאת הליכים. הלילה הגיעה ההנהלה להסכמה עם האחיות והמנהלה
אלכסנדר כץ | (11)

משרד הייעוץ התקשורתי פרו-אסטרטגיה יתחיל ללוות את הרופאים המוחים בבית החולים הדסה - כך נודע לנמר של נייר. עד כה טיפל במשבר מטעם הרופאים, משרד קונקורד פתרונות אסטרטגיים.

כזכור, עובדי הדסה לא קיבלו את משכורות חודש ינואר, בשל גירעונות ענק של יותר ממיליארד שקלים, והכנסתו להקפאת הליכים. ביממה האחרונה חתמו נציגי האחים והאחיות, ונציגי עובדי המינהל והמשק של בית החולים, על הסכם זמני לחודשיים וחצי עם הנהלת בית החולים, במסגרתו הם יחזרו לעבודה לאחר 18 ימים של עיצומים, וזאת בשל החלטת ההנהלה לקצץ את שכרם במסגרת תכנית ההבראה של בית החולים. מאידך, עם ועד הפעולה של הרופאים, הכולל 3 ועדים - רופאים מנהלים, רופאים בכירים, ורופאים צעירים - טרם נחתם הסכם.

מאז שגילו העובדים על תכנית ההתייעלות, הם מנהלים מאבק תקשורתי משמעותי. את הרופאים ליווה 'קונקורד' של אבי גוט, איש יחסי ציבור ותיק ועיתונאי לשעבר. את המאבק של עובדי הדסה מנהל משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה גולדפינגר תקשורת בבעלות טל גולדפינגר. את ועד האחים והאחיות מייצגת ההסתדרות.

מאבק עובדי 'הדסה' קיבל בולטות תקשורתית גדולה יותר ממאבקם של הרופאים, שלכאורה היו צריכים להיות סמל המאבק, ובפועל התנהלותם התקשורתית יצרה מציאות הפוכה המציגה אותם כמי ש"שדדו את קופת הדסה", זאת בזמן שהעובדים הפשוטים זוכים לחיבוק תקשורתי.

לדברי גורמים המעורים בפרטים, לפני כ-3 ימים פנו הרופאים למשרד 'פרו-אסטרטגיה', וקיימו פגישה ראשונה. שלשום נחתם עמם הסכם ייצוג. את 'פרו אסטרטגיה' מובילים מקצועית המנכ"ל גיא אופק, ולצידו המנהל המקצועי יובל לידור והאסטרטג הראשי אור רמתי. מי שיוביל את התיק החדש הוא יועץ התקשורת הבכיר לירן וייס.

תגובת משרד 'קונקורד' טרם התקבלה. ב'פרו אסטרטגיה' אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    זמן 02/03/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    לא שומעים, לא רואים, לא יודעים. ממש משרד רציני. פרו עלק
  • 10.
    הדלפה כה לא מקצועית (ל"ת)
    אורי 24/02/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    פרו בלמטי 21/02/2014 01:52
    הגב לתגובה זו
    רק חנטרישים יכולים "להדליף" הודעה על לקוח חדש שהפך להיות לא רלונטי עוד לפני פרסום הכתבה. יחצנים ליגה ז'
  • 8.
    יובל (ל"ת)
    תעשה לי ילד 20/02/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    סחטיין לעבודה של גולדפינגר - דוגמא ומופת (ל"ת)
    אחת שיודעת 20/02/2014 14:12
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    כל הכבוד לגיא אופק, הרופאים בידיים טובות (ל"ת)
    מישהי 20/02/2014 13:25
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ממש רשימת תגובות של מתוסכלים שלא זכו בתקציב (ל"ת)
    סולידריות 20/02/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אחד 20/02/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    נו באמת. כל אחד מנהל, מנכ"ל ושות גיא אופק ניהל מערכי יחצ רדודים בתחום הצרכנות שאף אחד לא מכיר
  • 3.
    מישהו מהתחום 20/02/2014 10:00
    הגב לתגובה זו
    שאפו לכל העוסקים במלאכה. סחטיין על גולדפינגר. בשקט בשקט עשו אחלה של עבודה
  • 2.
    הקמפיין שגולדפינגר מנהל, מ ד ה י ם ! (ל"ת)
    רחל 19/02/2014 18:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כמה בכירים במשרד אחד (ל"ת)
    אחד שמתרשם מטייטלים 19/02/2014 15:30
    הגב לתגובה זו