עולה לירושלים: סוכנות Refresh זכתה במכרז המדיה החברתית של הכנסת
לתפארת מדינת ישראל: בתום ההליך המכרזי שניהלה הממשלה, נבחרה סוכנות הדיגיטל Refresh בבעלות אדם שוב, לטיפול בתקציב המדיה החברתית של הכנסת - כך נודע לאייס.
עבור אדם שוב, מדובר בסגירת מעגל. מי שבעברו כאיש תקשורת שימש גם ככתב גל"צ בכנסת, חוזר כעת כדי לשדרג את נוכחות הדיגיטל שלה. הסוכנות בבעלותו תלווה את הכנסת בשדרוג זירות הדיגיטל הנוכחיות שלה כגון עמוד הפייסבוק, ובכניסה לזירות חדשות.
לדברי עידן אלדר, מנהל הקריאייטיב של Refresh: "אנחנו גאים להיות הסוכנות שנבחרה לשדרוג הדיגיטל של הכנסת. העובדה שתמהיל הלקוחות שלנו מורכב מגופים ממשלתיים כמו משרד הקליטה ומשרד הכלכלה, ומצד שני מארגונים מסחריים כמו מוזס או DKNY, עזרה לנו להציע הצעה ייחודית שמושתתת על המשותף בין 2 העולמות: יחסי דיאלוג אמיתיים ומשמעותיים בין הפרט לארגון".
המשימה של ריפרש על פי הגדרת מכרז הכנסת תהיה לבחון את המצב הנוכחי של זירות המדיה החברתית בכנסת, להשוות אותן לגופי ממשל בסדרי גודל דומים, לייצר מדדי הצלחה יעדים ומטרות, לסייע בבניית תוכנית עבודה אסטרטגית להשגתם וללוות את הביצוע שלה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.משימה בלתי אפשריתשגיא 19/02/2014 16:33הגב לתגובה זו0 0אבל שיהיה בהצלחהסגור
-
3.כל הכבוד! (ל"ת)נטלי 19/02/2014 15:35הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.יש לכם עבודה קשה לעשות שם...דניאל שורר 19/02/2014 15:27הגב לתגובה זו0 0כי מדיה חברתית והכנסת לא חברים בכללסגור
-
1.כבודדדדד (ל"ת)קוני 19/02/2014 15:27הגב לתגובה זו0 0סגור