עולה לירושלים: סוכנות Refresh זכתה במכרז המדיה החברתית של הכנסת

בתום הליך מכרזי של הממשלה, זכתה הסוכנות בבעלותו של אדם שוב. על הפרק, בניית האסטרטגייה וטקטיקת הדיגיטל של הכנסת והקמת זירות שונות
 | 
telegram
(4)

לתפארת מדינת ישראל: בתום ההליך המכרזי שניהלה הממשלה, נבחרה סוכנות הדיגיטל Refresh בבעלות אדם שוב, לטיפול בתקציב המדיה החברתית של הכנסת - כך נודע לאייס.

עבור אדם שוב, מדובר בסגירת מעגל. מי שבעברו כאיש תקשורת שימש גם ככתב גל"צ בכנסת, חוזר כעת כדי לשדרג את נוכחות הדיגיטל שלה. הסוכנות בבעלותו תלווה את הכנסת בשדרוג זירות הדיגיטל הנוכחיות שלה כגון עמוד הפייסבוק, ובכניסה לזירות חדשות.

לדברי עידן אלדר, מנהל הקריאייטיב של Refresh: "אנחנו גאים להיות הסוכנות שנבחרה לשדרוג הדיגיטל של הכנסת. העובדה שתמהיל הלקוחות שלנו מורכב מגופים ממשלתיים כמו משרד הקליטה ומשרד הכלכלה, ומצד שני מארגונים מסחריים כמו מוזס או DKNY, עזרה לנו להציע הצעה ייחודית שמושתתת על המשותף בין 2 העולמות: יחסי דיאלוג אמיתיים ומשמעותיים בין הפרט לארגון".

המשימה של ריפרש על פי הגדרת מכרז הכנסת תהיה לבחון את המצב הנוכחי של זירות המדיה החברתית בכנסת, להשוות אותן לגופי ממשל בסדרי גודל דומים, לייצר מדדי הצלחה יעדים ומטרות, לסייע בבניית תוכנית עבודה אסטרטגית להשגתם וללוות את הביצוע שלה.

תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    משימה בלתי אפשרית
    שגיא 19/02/2014 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    נטלי 19/02/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יש לכם עבודה קשה לעשות שם...
    דניאל שורר 19/02/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי מדיה חברתית והכנסת לא חברים בכלל
    סגור
  • 1.
    כבודדדדד (ל"ת)
    קוני 19/02/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות