מתיחה מבריקה של DHL: איך היא גרמה למתחרות לצאת בקמפיין פרסום עבורה

בעוד ש-DHL מכחישה קשר ישיר למהלך, הקמפיין של משרד הפרסום 'יונג וון מאט' "שורף" את הרשת וזוכה לחשיפה בכל אתר פרסום. כך הם עשו את זה
 | 
telegram
(1)

לצאת במהלך פרסום עבור עצמך זה כל כך ינואר 2014, כך לפחות על פי המתיחה האחרונה של DHL (או ספק DHL) באמצעות משרד הפרסום הגרמני 'יונג וון מאט'. חברת השילוח הבינלאומית גרמה למתחרות שלה לצאת בקמפיין פרסום שמקדם דווקא אותה, בזמן שהיא מביטה מהצד בחיוך ממזרי.

הקמפיין צולם כולו באמצעות מצלמות נסתרות, שנשתלו במסלול, שהיה ידוע מראש, של המובילים בחברות המתחרות. במסווה של הזמנת עבודה מצד לקוח תמים, החברות המתחרות הוזמנו לשגר חבילות שנעטפו בחומר מיוחד שמגיב לחום. החבילות נעטפו בכיתוב: DHL IS FASTER (מהירה יותר) ואז קוררו באופן יזום, כך שהעטיפה נראית שחורה ללא שום טקסט. בזמן המשלוח עצמו והעברת הסחורה, הטמפרטורה עלתה וכך נחשף הכיתוב שהביך את השליחים של UPS, TNT ו-DPD.



הסרטון עלה ליוטיוב לפני כ-4 ימים וכבר זכה ל-2.8 מיליון צפיות. למרות שהמהלך מקדם את DHL הוא לא עלה בערוץ היוטיוב הרשמי של החברה אלא בערוץ של משרד הפרסום 'יונג וון מאט'. ואכן, בימים האחרונים DHL התנערה רשמית מהקמפיין וטענה שאין לה קשר ישיר אליו. בתגובה שלהם לנושא החברה ציינה כי "הוידאו הופק על ידי חברה חיצונית עבור תחרות פנימית שלה. הם יידעו אותנו בדבר הכוונה שלהם לעשות זאת, אך עם זאת לא היינו מודעים לכוונתם לחשוף את המהלך באופן פומבי". זכותכם להאמין להם, או שלא.




תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהלך מבריק! (ל"ת)
    רמי 23/02/2014 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות