אני דווקא סבבה: לבנת פורן נבחרה לאשת השיווק של פברואר
איגוד השיווק הישראלי ממשיך להפתיע בבחירותיו לאנשי השיווק המצטיינים ב-2014. לאחר הבחירה בבן כספית לאיש השיווק בינואר 2014, פברואר הוא החודש של לבנת פורן, האשה שחקקה במוחנו את צמד המילים "חלית, נפצעת?" כסמל למימוש זכויותינו הרפואיות, בחסותה כמובן.
פורן, הבעלים והמנכ"ל של 'המרכז למימוש זכויות רפואיות' זכתה לתואר בזכות הובלת מהלך מודעות הציבור לזכויותיו הרפואיות. עם בחירתה בפורן, ועדת השיווק של האיגוד מציינת כי פורן "הייתה הראשונה לזהות את הצמא של הציבור למענה בנושאים רפואיים ותהליכים בירוקרטיים". פורן הבינה כי אזרחים רבים אינם מממשים את זכויותיהם הרפואיות, בשל חוסר הרצון להתמודד עם הממסד הבירוקרטי ובשל התהליך המייגע וחוסר הידע הבסיסי בזכויות המגיעות להם. המרכז בבעלותה היה הראשון להציע את השירות, וכיום מונה המרכז כ-130 עובדים המטפלים באלפי לקוחות מדי שנה.
בזכות מהלך משולב של פרסום, עבודת יחסי ציבור ופעילות ציבורית, ובהשקעה כספית גדולה, קנתה לעצמה פורן שם של מומחית בתחום הזכויות הרפואיות, כאשר המרכז שבבעלותה הוא הגדול בישראל לטיפול בנושאים אלו בתחום הפרטי. בכך, הפכה פורן לקונצנזוס בקרב הציבור ולמותג ישראלי של ממש.
ועדת איגוד השיווק מציינת עוד: "אנו רואים חשיבות רבה בפעילותה של פורן, ואין ספק כי לנוכח הצלחותיה הרבות בתחום, בין אם בתחומים רפואיים-בירוקרטיים, ובין אם בתחומים כלכליים-עסקיים, ועדת השיווק של האיגוד מעריכה את פעילותיהם של אנשי עסקים ויזמים, שבפעילותם יש למען החברה והציבור".
פורן היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים, מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בין תפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת אגף בכיר לכלכלה ויזמות במשרד הקליטה, בתקופתו של השר יולי אדלשטיין.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.כל הכבוד עושה מובילה ונלחמת למען כולם -מוצדק (ל"ת)ישר כח 27/02/2014 16:04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.זכותי עושים עבודה הרבה יותר טובה (ל"ת)מילי 25/02/2014 19:44הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אדיר (ל"ת)יוסי 25/02/2014 15:22הגב לתגובה זו0 0סגור