לאחר עריכה: קמפיין קפה נמס חזר לאוויר, עם אפליקציה ל"בקשות סליחה"
חודשיים לאחר שנחתך, בגלל שמנכ"ל החברה להגנת הטבע "נעלב", הקמפיין חזר בליווי אפליקצייה בה גולשים יחשפו סיפורים שיהפכו לפרסומת טלוויזיה
הגרסה המקורית של קמפיין 'קפה נמס עלית' לשנת 2014,
לצד הסרטון שעבר עריכה מחדש, ללא החלק שלכאורה מעליב את החברה להגנת הטבע, עלתה לאוויר
תחת הכותרת "דברים נראים אחרת כשיושבים על כוס קפה" הקמפיין קורא לגולשים "לפתור עם מישהו ת'עניינים על כוס קפה". האפליקציה מאפשרת לשלוח מסר אישי ב-150 תווים, כאשר סיפורי ה"סליחה" הטובים ביותר עשוים להופיע כפרסומת בטלוויזיה, וכן לזכות בפרסים נוספים.
- 3.צופה מפהק 26/02/2014 12:39הגב לתגובה זוקריאטיב ירוד,תסריט בינוני וחסר מעוף. בקיצור, נרדמתי
- 2.המקור מ BBR 25/02/2014 20:31הגב לתגובה זוטיפש קטנוני משועמם סכסכן. תבחר.
- 1.חנן 25/02/2014 19:53הגב לתגובה זוBBR "חטפו על הראש" משטראוס, שנאלצה לפצות החברה להגנת הטבע ולערוך הסרט מחדש על פי דרישתה