לאחר עריכה: קמפיין קפה נמס חזר לאוויר, עם אפליקציה ל"בקשות סליחה"
חודשיים לאחר שנחתך, בגלל שמנכ"ל החברה להגנת הטבע "נעלב", הקמפיין חזר בליווי אפליקצייה בה גולשים יחשפו סיפורים שיהפכו לפרסומת טלוויזיה
משה בנימין span > a > | 
הגרסה המקורית של קמפיין 'קפה נמס עלית' לשנת 2014, נחתכה וירדה מהאוויר לאחר שמנכ"ל החברה להגנת הטבע הגיב לתוכן באופן אישי, ולא חסך את ביקורתו מ'עלית' ומנכ"ל באומן בר ריבנאי. כעת, כחודשיים מאוחר יותר, המהלך חוזר לאוויר והפעם הוא גם עתיד להגשים את ייעודו.
לצד הסרטון שעבר עריכה מחדש, ללא החלק שלכאורה מעליב את החברה להגנת הטבע, עלתה לאוויר אפליקציית פייסבוק ממותגת. במסגרתה הגולשים מוזמנים לבקש סליחה ממישהו ברשימת החברים שלהם.
תחת הכותרת "דברים נראים אחרת כשיושבים על כוס קפה" הקמפיין קורא לגולשים "לפתור עם מישהו ת'עניינים על כוס קפה". האפליקציה מאפשרת לשלוח מסר אישי ב-150 תווים, כאשר סיפורי ה"סליחה" הטובים ביותר עשוים להופיע כפרסומת בטלוויזיה, וכן לזכות בפרסים נוספים.
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.משועמם מהפרסומתצופה מפהק 26/02/2014 12:39הגב לתגובה זו0 0קריאטיב ירוד,תסריט בינוני וחסר מעוף. בקיצור, נרדמתיסגור
-
2.יאללה איזה חפרפרתהמקור מ BBR 25/02/2014 20:31הגב לתגובה זו0 0טיפש קטנוני משועמם סכסכן. תבחר.סגור
-
1.מתוך BBR שמעתי ש...חנן 25/02/2014 19:53הגב לתגובה זו0 0BBR "חטפו על הראש" משטראוס, שנאלצה לפצות החברה להגנת הטבע ולערוך הסרט מחדש על פי דרישתהסגור