ירון ברלד קרדיט יוניון
צילום: צילום מסך: הפרסומת לקרדיט יוניון

לאחר החקירה ומעצר הבית: 'קרדיט יוניון' מסירה את דמותו של ברלד מהקמפיין

חוסר המזל תפס את חברת האשראי החוץ בנקאי בהפתעה. לאחר הליהוק המוצלח לקמפיין, הגיעה פרשת ההטרדה המינית של הקומיקאי ירון ברלד וחייבה אותם בתגובה מהירה. ההחלטה שהתקבלה, להמשיך בפרסום בלעדיו
משה בנימין | (3)

חברת האשראי החוץ בנקאי 'קרדיט יוניון' מסירה את דמותו של ירון ברלד מקמפיין הפרסום עד לסיום החקירה המשטרתית. החברה הודיעה על החלטתה בעקבות החשדות לכאורה כלפי השחקן והקומיקאי שמשתתף ב'ארץ נהדרת' כפי שפורסמו הבוקר (יום ג') באמצעי התקשורת. בעצה אחת עם משרד הפרסום 'מומה פרסומאים' הוחלט כי תשדירי הפרסומת הקרובים של החברה ישודרו בלעדיו ודמותו תוסר בשלב הזה מכל פרסומי הקמפיין. ב'קרדיט יוניון' מבהירים כי מדובר בהחלטה זמנית, ובמידה ויתברר כי ההאשמות העומדות כנגד ירון ברלד אינן נכונות, ישקלו בחברה להחזירו לקמפיין הפרסום. בסביבת משרד הפרסום מציינים, כי נכון לעכשיו תוצאות הקמפיין בכיכוב ירון ברלד משביעות רצון. עם זאת, הם סבורים כי גם ללא הופעת דמותו על המסך, הצלחה זו לא תפגע, ועל הקמפיין להמשיך כמתוכנן.

אריאל דן, מנכ"ל החברה מסר בתגובה: "חברת קרדיט יוניון הופתעה, כמו רבים אחרים, לגלות בתקשורת אודות הפרשייה בה נקשר שמו של מר ירון ברלד. החברה מתנגדת לאלימות מכל סוג ומחויבת בראש ובראשונה לערכים אתיים כלפי החברה הישראלית. קרדיט יוניון רוצה להדגיש כי משטרת ישראל היא זו שתקבע באשר לחשדות המיוחסים למר ברלד. עם זאת, החברה מחויבת ללקוחותיה ומחויבת באתיקה בסיסית ועל כן התקבלה ההחלטה להוריד את דמותו של מר ברלד מהקמפיין עד להודעה חדשה".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מיסטר קונספט 26/02/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    כיאה לשוק האפור, הלקוח נטול כל אתיקה בסיסית. "מר מוסריות" אריאל דן לא היה מרוצה מ"מומה", ראה אי-אלו פרזנטציות של גורמים אחרים, "לווה" רעיון מצוין מאחד מהם ו"הלווה" את זה ל"מומה" בתנאים דרקוניים, כהרגלו. על "ההלוואה" השערורייתית הזו הוא הולך לחטוף תביעה על הפרת זכויות יוצרים. הפעם, אגב, יהיו גלגלי הצלה. והמבין יבין.
  • 2.
    מי היה מאמין ששוק אפור מתנגדים לאלימות:) (ל"ת)
    אנונימוס 26/02/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מיכאלה 26/02/2014 09:54
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד למשרד הפרסום מומה- בשביל להוריד את הקמפיין בהשתתפותו, דרוש אומץ רב!(בטח שמדובר במשרד קטן). החלטה נכונה ואמיצה!!!!