אור לגוים: חטיבת 'אינטרנשיונל' תוקם במקאן - יעד של 50 מיליון דולר בשנה

'אינטרנשיונל' תפעל כחטיבה ייעודית לטיפול בלקוחות בינ"ל וחברות סטארט אפ מובילות. הפעילות הגלובאלית השנתית של מקאן הסתכמה ב-40 מיליון שקל
 | 
telegram
(1)

מספר חודשים לאחר מינויו לתפקיד, בשלהי 2012, ריצ'י הנטר הציג את משנתו המקצועית על מנוע הצמיחה הבא של קבוצת מקאן, כשגייס לשורותיו את שגית צור להב, אז מנכ"ל מקאן רומניה. עם גיוסה אמר הנטר כי צור להב "תאפשר לנו להמשיך ולהוביל את השוק הישראלי ולהתפתח לשווקים בינלאומיים חדשים". למרות שמינוי זה לא צלח וצור להב פרשה זמן קצר לאחר מכן, הצהרת הכוונות של הנטר נותרה על כנה - הפנים לשוק הבינלאומי.

כעת, שנה מאז שהמערך הבינלאומי עמד על רגליו באופן רשמי, מסכמים הנטר ומקאן אריקסון את הפעילות עבור 30 לקוחותיו הגלובליים בהיקף לא מבוטל של 40 מיליון שקלים, כך על פי נתוני המשרד.

בשורה נוספת שמעניקה לפעילות זו, ולכוונותיו של הנטר משנה תוקף, היא הכרזה על שינוי ארגוני במסגרתו תושק חטיבה חדשה שתחל לפעול תחת משרד הפרסום בשם 'מקאן אינטרנשיונל'. החטיבה החדשה כוללת אתגר מקצועי לא קל, עם יעד של 50 מיליון דולר בשנה, דהיינו בערך פי 4 מהשנה האחרונה.

'מקאן אינטרנשיונל' תעבוד במתכונת של משרד פרסום גלובאלי, המנוהל מתל-אביב ונהנה משירותי הקבוצה. החטיבה תספק ללקוחותיה שירותי אסטרטגיה, קריאייטיב, מיתוג, תכנון ורכש מדיה, שיווק דיגיטלי אפקטיבי, ניהול נכסים דיגיטליים, ניהול ערוצי סחר אלקטרוני ועוד. בנוסף ללקוחות גלובאליים היא תעבוד עם חברות סטארט אפ מובילות.

'אינטרנשיונל' מונה מעל עשרה מומחים בעלי ניסיון בינלאומי בעבודה ופיתוח של לקוחות בתחומי השיווק והפרסום הגלובלי ובהם: דן גולדסטון, בעל 20 שנות ניסיון ביעוץ אסטרטגי באירופה, ארה"ב והמזרח הרחוק, קליפטון פלק, מומחה שיווק דיגיטלי בעל 15 שנות ניסיון בניהול לקוחות בינלאומיים, איילת אביב, ארט דיירקטורית לשעבר במקאן ניו יורק, אלון זייפרט, איש קריאייטיב בכיר, לשעבר במקאן אריקסון ומזה שנים עובד בארה"ב, סמנכ"ל האסטרטגיה רן פלד, המתמחה בשיווק B2B בינלאומי ובן מוסקל, סמנכ"ל לקוחות בעל ניסיון עשיר בניהול ושיווק, ועוד.

ריצ'י הנטר, מנכ"ל מקאן אריקסון: "בהמשך ישיר ליעד שהצבנו בשנה שעברה, הרחבנו את מאגר הלקוחות הבינלאומיים שמחזיקים בפעילות עסקית ענפה ברחבי העולם ובכוונתנו להמשיך ולהעניק להם שירותי ייעוץ מיתוגי ושיווקי בדגש על שיווק דיגיטלי פורץ דרך. בהתבסס על הניסיון הבינ"ל של מקאן בעולם, יצרנו פלטפורמה לעבודה עם סטרטאפים מובילים וכלים ייעודיים לעולם ההיי טק".

עוד אמר הנטר: "החטיבה החדשה בולטת ביתרון משמעותי, בכך שהיא מעניקה שירותי פרסום באמצעות מטה החברה בישראל ולא בצורה מפוזרת בין השווקים השונים ברחבי העולם וזה נעשה באמצעות הרכב ייחודי של יכולות ומומחים בינלאומיים בשילוב טכנולוגיות שיווק ישראליות, המשלב את יכולותיה הרחבות של קבוצת מקאן העולמית בפריסתה הגלובאלית".

בין לקוחות החטיבה החדשה של מקאן ניתן לציין את 'אבן קיסר' הנסחרת בבורסת הנאסד"ק בניו יורק לפי שווי שוק של יותר ממיליארד דולר; 'סודה סטרים' (המטופלת באמצעות סוכנות LOWE של התאגיד העולמי של מקאן); חברת הטכנולוגיות IDE מתחום המים וחברות נוספות מתחומי הטכנולוגיה ומוצרי הצריכה.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק לזה העולם חיכה
    באמת 02/03/2014 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצורפת בכתבה זו רשימת העוזבים והמפוטרים הבאים. פשוט איחדו אותם ליחידה עסקית
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות