לקראת מיפTV: נמרוד הראל ו'אקפלה' מצלמים פיילוט בהשקעה של מיליון ד'
הפורמט של בשעשועון הטריוויה החדש THE BIG PICTURE©, יצולם באנגלית. בתכנית ישולבו גם צופים בבית שיוכלו להתמודד על הפרס הגדול
אלכסנדר כץ span > a > | 
חברת הפיתוח וייצוא הפורמטים הישראלית אקפלה ואמן החושים נמרוד הראל, ינסו ללכוד את תשומת הלב הבינ"ל עם פורמט ישראל חדש.
'אקפלה' והראל מפיקים פיילוט בהשקעה של מיליון דולר, לפורמט מקורי לשעשועון בשם THE BIG PICTURE©. הפיילוט מצולם השבוע בישראל בשפה האנגלית. את הפיילוט מנחה אנדרו גינסברג ('הרווק', 'כוכב נולד אוסטרליה'), שנחשב למגיש טלוויזיה מוכר ברחבי העולם. הפיילוט יושק בפסטיבל מיפ TV הקרוב.
הפורמט החדש הוא שעשועון טריוויה בו לראשונה הצופים יכולים לענות על תשובות דרך הסמארטפון או הטאבלט, ולהפוך להיות מתמודדים נוספים לצד המתמודד באולפן, להשתתף עם המתמודד בזכייה ואף לזכות בפרס הגדול.
אנדרו גינסברג בצילומי הפיילוט (צילום: לם וליץ סטודיו 17)
אנדרו גינסברג במהלך צילומי הפיילוט (צילום: לם וליץ סטודיו 17)
יוצרי הפורמט טוענים כי מדובר בטלוויזיה שמייצרת live event בכל תכנית מחדש. "אנו נמצאים היום בעידן של טלוויזיה מהודקת", אומרת עינת שמיר, מנכ"ל א-קפלה, "התוכניות חייבות להיות ערוכות במקצב שמתכתב עם קצב התגובה המהיר של החברים ברשתות החברתיות".
נמרוד הראל הוסיף: "הפורמט ממציא מחדש את ז'אנר השעשועונים ויותר מזה - את החוויה והרגלי הצפייה בטלוויזיה. זה כמו לעבור מטלפון נייד של פעם לסמארטפון של היום. בתעשייה מתמודדים בשנים האחרונות עם בעיית 'המסך השני'. זאת התייחסות שגויה מכיוון שהיא מגדירה את הטלוויזיה כמסך ראשון מול הטאבלט, הסמארטפון והמחשב, כמסך שני, בעוד והאנשים ממילא אדישים ל'מסך' ממנו הם צורכים את התוכן. THE BIG PICTURE© מטשטש את ההבדלים; לא עוד תכנים משלימים ונלווים לתוכנית בטאבלט וברשת, אלא תוכן שהוא בגדר must see. הצופה שרוצה לקחת חלק מהשידור, יהיה חייב את הסמארטפון שלו ביד כחלק אינטגרלי מחוויית הצפייה. והוא גם יהיה חייב לראות את השידור בזמן אמת ולא ב-VOD או ברשת".
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה