ה"ואלי" מגיע למרכז: מקאן אריקסון מקים קמפוס בשיתוף האקדמית תל אביב-יפו
קבוצת מקאן אריקסון עושה צעד נוסף לתוך התחום האקדמי באמצעות 'מקאן ואלי'. שנה לאחר הקמת הקמפוס במכללת 'כנרת' בצפון, תקים 'מקאן ואלי' סניף בתל אביב בשיתוף 'המכללה האקדמית תל אביב יפו'.
במסגרת השיעורים שיועברו בקמפוס, התלמידים יקבלו הכשרה מעשית להשתלבות בתעשיית הפרסום והשיווק. המרצים יהיו בכירי מקאן אריקסון, המחזיקים ברקע מעשי בתחום, וביניהם: איתי גלאון סמנכ"ל קריאייטיב, רן פלד איש אסטרטגיה בכיר, סמנכ"לי האסטרטגיה אתי עבדי, שרון צור שלו ועמית פס, עמי אלוש סמנכ"ל קריאיטיב במקאן דיגיטל, מנכ"ל יוניברסל סרצ' אופיר כהן ועוד.
לדברי חנה רדו, משנה למנכ"ל מקאן אריקסון ויו"ר מקאן ואלי: "הבחירה ב'האקדמית תל אביב יפו' נולדה מתוך הזדהות ואמונה בחזון ובערכי השליחות והאחריות החברתית שזהים לחזון ולערכים של מקאן ואלי במצפה רמון".
יוליה יבלונסקי מנכ"לית מקאן ואלי אקדמי: "ההצלחה הגדולה לה זכינו בהקמת הקמפוס בצפון הובילה להקמת קמפוס איכותי נוסף בשילוב האקדמית תל אביב יפו. הרישום לקמפוס בצפון גרף מאות פניות ובסוף תהליך מיון קפדני נבחרו התלמידים המתאימים ביותר וגם כאן יהיה תהליך דומה. אנו מאמינים בבוגרים שלנו ובמסגרת שיתוף הפעולה, מקאן אריקסון מתחייבת לספק עבודה לבוגרים המצטיינים".
הלימודים יהיו בעלות של 11 אלף שקל, ויתקיימו במסלול שנתי, פעם בשבוע. לסטודנטים המצטיינים מובטחות משרות במקאן אריקסון. תנאי הקבלה למועמדים יחייבו תואר אקדמי, או לימודים לתואר ראשון.
בני אלון, מנכ"ל האקדמית תל אביב יפו: "האקדמית שואפת להעניק לסטודנטים כלים שיובילו אותם למצוינות בעולם התעסוקה הן באמצעות השכלה האקדמית רחבה ואיכותית המשלבת כלים פרקטיים והן בחינוך לאחריות חברתית ועסקית. אנו מברכים את קבוצת "מקאן אריקסון" על שיתוף הפעולה באמצעותו נוכל להעניק לסטודנטים ולבוגרים ידע וכלים נוספים לחשיבה ייחודית ולמצוינות אקדמית וחברתית".
סוכנות הפרסום מקאן ואלי ממוקמת במצפה רמון, והוקמה בהשקעה כוללת של מאות אלפי שקלים מצד מקאן אריקסון. הקמת הסניף הדרומי היתה בשותפות עם מיכל רומי, יזמית ועורכת מגזין "כביש ארבעים", ומנכ"ל משותף. המשרד נוסד בינואר 2013 כיוזמה עסקית-חברתית, אשר התחייבה לפיתוח הנגב והדרום ומצפה רמון בעיקר. המשרד מתמחה במתן שירותי פרסום, בעיקר בפלטפורמות הדיגיטליות, ומציע שירות מקיף לעסקים משלב האסטרטגיה ובניית המותג ועד להוצאה לפועל של קמפיינים באמצעי המדיה השונים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.זה היה רעיון שלי ! (ל"ת)אני 03/03/2014 20:02הגב לתגובה זו0 0סגור