הפרד ומשול: חברת הביטוח 'הפניקס' יוצאת למכרז על הטיפול בתקציב הדיגיטל

מערך הפרסום של הפניקס כולל את אדלר חומסקי ו'פלא פה' שמטפל בתקציב הסושיאל. ההערכות הן שתקציב הפרסום בדיגיטל עומד על כ-2 מיליון שקל
 | 
telegram

האם חברת הביטוח 'הפניקס' בדרך לגיוס ספק שלישי למערך הפרסום? לאייס נודע כי החברה מנהלת בימים אלו מכרז על חלק הדיגיטל מתוך תקציב הפרסום שלה.

ההערכות הן שחלק הדיגיטל מתוך תקציב הפרסום של 'הפניקס' עומד על כ-2 מיליון שקלים, במחירים ריאליים. בחברת הביטוח מקיימים בימים אלה מגעים עם מספר סוכנויות דיגיטל, מהן ביקשה החברה הצעות מחיר לניהול רכש המדיה בדיגיטל, וייתכן כי בשלב הבא תבקש החברה לראות מצגת קריאייטיב לפי בריף ייעודי. עד לאחרונה, 'K לוג'יק' היתה מי שטיפלה בתקציב הדיגיטל של הפניקס.

יוזכר כי בחלק הארי של תקציב הפרסום מטפל 'אדלר חומסקי', שעומד מאחורי השקת השפה התקשורתית החדשה של מותג הביטוח תחת הקונספט: "במציאות כמו שלנו, תבדוק שיש לך הפניקס". לאחרונה פורסם כי סוכנות השיווק והפרסום הדיגיטלי 'פלא פה' תטפל בתקציב הסושיאל של חברת הביטוח.

סמנכ"ל השיווק של הפניקס ומי שאחראי למערך הפרסום של החברה הוא איתן ויצמן, שמונה לתפקיד בספטמבר 2013, לאחר סיום דרכה של גלית בן שמחון. ויצמן שימש בתפקידו הקודם כסמנכ"ל השיווק של טמבור. גורם בשוק הפרסום אומר לאייס שלא לייחוס: "מהלך שכזה, של פיצול התקציבים לכל ספק בנפרד, תואם את מדיניות התמחור הקשוחה של ויצמן".

מחברת 'הפיניקס' לא נמסרה תגובה לידיעה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות