הוליווד מעבר לגבעה: דורי מדיה ו-The Company יפתחו פיילוטים לארה"ב
חברת דורי מדיה מקימה קרן להפקה ופיתוח פורמטים ישראלים ואמריקאים, בשיתוף עם חברת ההפקה האמריקאיתThe Company בבעלותו של צ'רלי אברסול. בשלב ראשון סוכם על הפקת 4 פיילוטים שיופקו בישראל על ידי דורי מדיה דרסט מדי שנה החל מהשנה. הפיילוטים הנבחרים יופצו בארה"ב על ידי The Company, וברחבי העולם על ידי 'דורי מדיה'.
The Company הוקמה ב-2010 על ידי אברסול ומייק לניגן, ומתמחה בפיתוח, הפקה ואריזה של פורמטים מתוסרטים ולא מתוסרטים בתחום הטלוויזיה והפיצ'רים. לחברה שיתופי פעולה בארה"ב עם ערוצי ברודקאסט ורשתות כבלים. בימים אלה מביאה החברה לשידור את העונה השנייה של הסדרה the profit שמשודרת ב-CNBC, ואת התכנית NFL - character unit בערוץ הרשמי של ליגת ה-NFL.
יוני פארן, מנכ"ל דורי מדיה דרסט, זרוע ההפקה של דורי מדיה, מסר כי "מדובר בפריצת דרך משמעותית שתאפשר בפעם הראשונה ערוץ ישיר לפורמטים מישראל אל חברות ההפקה המובילות בלוס אנג'לס. אנשי תוכן בכירים יגיעו מדי שנה לארץ במטרה לקדם הפקת פיילוטים ישראלים מתוך הבנה שהשוק הישראלי הוא תופעה יוצאת דופן בשוק הפורמטים. אנו שמחים על שותפות זו ואנו בטוחים שהניסיון והידע ש-2 הצדדים יביאו יאפשר פיתוח והפקת פורמטים גדולים לשוק הבינ"ל".
לדברי צ'רלי אברסול, "אנו מברכים על ההזדמנות להרחיב את פעילותנו באמצעות חבירה אל 'דורי מדיה', שותפה בינ"ל מובילה. השותפות הזו יוצרת הזדמנות חסרת תקדים לכל יוצר להגיע לסביבה מוגנת ותומכת מתוך מטרה משותפת להוציא את הפרויקט אל הפועל. באמצעות המיזם המשותף הצלחנו לייצר צינור שיקל על תכניות להגיע לאוויר ויעצור את המגמה במסגרתה מפיקים נאלצים למכור את נשמתם במטרה להגיע לכך שתכניתם תעלה לאוויר".
"שותפות זו מתבססת על יחסי העבודה הטובים הקיימים בין 2 החברות, אותן ביססנו במהלך השנים", אמר נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, "דורי מדיה פועלת בשוק הבינ"ל שנים ארוכות ואני בטוח שהניסיון שצברנו לאורך השנים יהיה נכס אדיר לשותפות הזו."