ח"י ובועט: לקוח אחד, קמפיין רדיו אחד ו-18 תשדירים בקריאייטיב שונה ביום אחד

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט עומד מאחורי הקמפיין עבור 'זכותי'. רבקה כץ, משנה למנכ"ל שפ"מ: "רק תבואו עם הרעיונות המשוגעים - אנחנו שותפים״
 | 

בפעם הראשונה בתולדות הרדיו בישראל, עלה השבוע ברשתות הרדיו של 'קול ישראל' קמפיין המכיל 18 סוגים שונים של תשדירים בו זמנית לאותו הלקוח - חברת 'זכותי', מהמפרסמים הגדולים בקול ישראל.

המרכיב היחודי בקמפיין נובע מהעובדה שכל תשדיר מבין ה-18 כולל קריאייטיב שונה, וכל אחד מ-18 התשדירים ישודר בכל אחד מהימים שבהם ירוץ הקמפיין. מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום 'חברון זלצמן שביט' - כשעל הרעיון חתום דודי חברון.

זהר מידב, מבעלי חברת 'זכותי': "אנחנו ב'זכותי' מפעילים מגוון אפיקי פרסום ושיווק תוך שימת דגש על יצירתיות וחדשנות - הן במסרים והן באופן הקצאת המדיה, והרדיו מהווה אפיק מדיה מוביל ומרכזי. מטרתנו היא לייצר בולטות וקשב ולפנות למאזינים בדרך אחרת, חדשה ומפתיעה, ולא ברפטיציה המקובלת של אותם 2-3 תשדירים לאורך היום. וזו ההזדמנות להודות לשפ״מ ולקול ישראל - היחידים שאפשרו לנו לעלות בפרויקט כה ייחודי, המשלב כמות שיא של תשדירים, עם תכנון ופריסה מדויקים עד רמת מיקום התשדיר במקבץ".

רבקה כץ - משנה למנכ"ל שפ"מ, זכיינית השיווק והמכירה של זמן האוויר ברשתות קול ישראל: ״במיוחד בימים אלו, אנחנו עומדים לרשות הלקוחות עם מערך של כלים ויכולות המעניקים ללקוחות שלנו ערך מוסף שתורם למכירות - כל מה שצריך הוא שתבואו עם רעיונות הכי משוגעים - אנחנו שותפים".

תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    זכותי זחותי (ל"ת)
    דניאלה 29/08/2019 01:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    זכותי לא לשמוע כל כך הרבה פרסומות
    אבי 25/08/2017 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכותי לא לשמוע הרבה פרסומות
    סגור
  • 14.
    אתם מפרסמים יותר מדי!!
    שגיא 19/04/2016 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די אתם ובמיוחד המתחרה שלכם מפרסמים יותר מדי! הבנו
    סגור
  • 13.
    זהר אתה מספר 1 בארץ במדיה!!! (ל"ת)
    ליאת :) 12/11/2014 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    זכותי
    דוד 18/05/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכותי זה המתחרה של לבנת פורן??
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    פרסופ
    ששי 11/05/2014 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסום זה דבר מיותר תעברו רק ליחסי ציבור
    סגור
  • 10.
    שקט
    זכותי 09/05/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכותי לשקט ברדיו
    סגור
  • 9.
    קול ישראל
    גלית 09/05/2014 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קול ישראל נותנים פייט לאיזוריות ועושים דברים חדשים בזמן האחרון
    סגור
  • 8.
    זכותי
    דנה 18/03/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבדתי בעבר כמה שנים עם זהר מידב הוא גאון בשיווק וחושב אחרת אם הוא בזכותי אני במקום המתחרה הידועה שלהם הייתי מאוד מודאגת...
    סגור
  • 7.
    כאילו שלא שומעים אתכם מספיק...
    שי 13/03/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    18 סוגי תשדירים??! לא נסחפתם... תנו קצת שקט
    סגור
  • 6.
    הפרסום ברדיו עובד! שעות נוספות... (ל"ת)
    ערן 13/03/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    זכותי לפרסם
    אמנון 13/03/2014 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכותי לפרסם בלי הפסקה 24/7
    סגור
  • 4.
    על הכבוד!!
    טוקבקים מפרגנים 12/03/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שעדיין צריכים משרדי פרסום בישראל...
    סגור
  • בשביל כוס חלב לא צריך פרה שלמה
    גיא 13/03/2014 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל כוס חלב לא צריך פרה שלמה משפט שאומר הכל , משרדים פחות רלוונטיים בימים אלו יש המון אנשי קריאטיב שמייצרים דברים מדהימים ב חמישית מחיר והאינטרסים של המשרדים נעלמים פתאום הכל נהייה יותר פשוט ועוד הפתעות
    סגור
  • 3.
    שיחות טלפון
    פרסומאי 12/03/2014 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח לשמוע על תוצאות הקמפיין זה מעניין מאוד.
    סגור
  • עם חצי מליון תקציב יש כל כך הרבה אלטרנטיבות
    תומר 13/03/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה קל להצליח עם חצי מליון תקציב קשה בתקציב נמוך
    סגור
  • 2.
    אתם יודעים שאסי למד בסקול אוף ויזואל ארטס?
    היחיד שבאמת יודע 11/03/2014 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אה, סליחה, זאת לא ידיעה בגלובס........
    סגור
  • 1.
    באמת טירוף. סחתיין! (ל"ת)
    יקיר 11/03/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • באמת טירוף
    אלירן 13/03/2014 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידוע שברדיו אחרי 5 פעמים שומעים את התשדיר הוא נעלם מהשמיעה אז סה"כ רעיון יפה להחליף קריאטיב כל הזמן שהתקציב ענק אפשר לעשות הכל זה פשוט יותר
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות