
ח"י ובועט: לקוח אחד, קמפיין רדיו אחד ו-18 תשדירים בקריאייטיב שונה ביום אחד
בפעם הראשונה בתולדות הרדיו בישראל, עלה השבוע ברשתות הרדיו של 'קול ישראל' קמפיין המכיל 18 סוגים שונים של תשדירים בו זמנית לאותו הלקוח - חברת 'זכותי', מהמפרסמים הגדולים בקול ישראל.
המרכיב היחודי בקמפיין נובע מהעובדה שכל תשדיר מבין ה-18 כולל קריאייטיב שונה, וכל אחד מ-18 התשדירים ישודר בכל אחד מהימים שבהם ירוץ הקמפיין. מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום 'חברון זלצמן שביט' - כשעל הרעיון חתום דודי חברון.
זהר מידב, מבעלי חברת 'זכותי': "אנחנו ב'זכותי' מפעילים מגוון אפיקי פרסום ושיווק תוך שימת דגש על יצירתיות וחדשנות - הן במסרים והן באופן הקצאת המדיה, והרדיו מהווה אפיק מדיה מוביל ומרכזי. מטרתנו היא לייצר בולטות וקשב ולפנות למאזינים בדרך אחרת, חדשה ומפתיעה, ולא ברפטיציה המקובלת של אותם 2-3 תשדירים לאורך היום. וזו ההזדמנות להודות לשפ מ ולקול ישראל - היחידים שאפשרו לנו לעלות בפרויקט כה ייחודי, המשלב כמות שיא של תשדירים, עם תכנון ופריסה מדויקים עד רמת מיקום התשדיר במקבץ".
רבקה כץ - משנה למנכ"ל שפ"מ, זכיינית השיווק והמכירה של זמן האוויר ברשתות קול ישראל: במיוחד בימים אלו, אנחנו עומדים לרשות הלקוחות עם מערך של כלים ויכולות המעניקים ללקוחות שלנו ערך מוסף שתורם למכירות - כל מה שצריך הוא שתבואו עם רעיונות הכי משוגעים - אנחנו שותפים".
- 16.זכותי זחותי (ל"ת)דניאלה 29/08/2019 01:41הגב לתגובה זו
- 15.אבי 25/08/2017 14:47הגב לתגובה זוזכותי לא לשמוע הרבה פרסומות
- 14.שגיא 19/04/2016 20:50הגב לתגובה זודי אתם ובמיוחד המתחרה שלכם מפרסמים יותר מדי! הבנו
- 13.זהר אתה מספר 1 בארץ במדיה!!! (ל"ת)ליאת :) 12/11/2014 11:13הגב לתגובה זו
- 12.דוד 18/05/2014 14:31הגב לתגובה זוזכותי זה המתחרה של לבנת פורן??
- 11.ששי 11/05/2014 09:20הגב לתגובה זופרסום זה דבר מיותר תעברו רק ליחסי ציבור
- 10.זכותי 09/05/2014 15:14הגב לתגובה זוזכותי לשקט ברדיו
- 9.גלית 09/05/2014 08:37הגב לתגובה זוקול ישראל נותנים פייט לאיזוריות ועושים דברים חדשים בזמן האחרון
- 8.דנה 18/03/2014 09:40הגב לתגובה זועבדתי בעבר כמה שנים עם זהר מידב הוא גאון בשיווק וחושב אחרת אם הוא בזכותי אני במקום המתחרה הידועה שלהם הייתי מאוד מודאגת...
- 7.שי 13/03/2014 16:01הגב לתגובה זו18 סוגי תשדירים??! לא נסחפתם... תנו קצת שקט
- 6.הפרסום ברדיו עובד! שעות נוספות... (ל"ת)ערן 13/03/2014 11:17הגב לתגובה זו
- 5.אמנון 13/03/2014 10:13הגב לתגובה זוזכותי לפרסם בלי הפסקה 24/7
- 4.טוקבקים מפרגנים 12/03/2014 13:44הגב לתגובה זוכנראה שעדיין צריכים משרדי פרסום בישראל...
- גיא 13/03/2014 12:23הגב לתגובה זובשביל כוס חלב לא צריך פרה שלמה משפט שאומר הכל , משרדים פחות רלוונטיים בימים אלו יש המון אנשי קריאטיב שמייצרים דברים מדהימים ב חמישית מחיר והאינטרסים של המשרדים נעלמים פתאום הכל נהייה יותר פשוט ועוד הפתעות
- 3.פרסומאי 12/03/2014 10:35הגב לתגובה זואשמח לשמוע על תוצאות הקמפיין זה מעניין מאוד.
- תומר 13/03/2014 12:24הגב לתגובה זוזה קל להצליח עם חצי מליון תקציב קשה בתקציב נמוך
- 2.היחיד שבאמת יודע 11/03/2014 22:48הגב לתגובה זואה, סליחה, זאת לא ידיעה בגלובס........
- 1.באמת טירוף. סחתיין! (ל"ת)יקיר 11/03/2014 17:44הגב לתגובה זו
- אלירן 13/03/2014 12:26הגב לתגובה זוידוע שברדיו אחרי 5 פעמים שומעים את התשדיר הוא נעלם מהשמיעה אז סה"כ רעיון יפה להחליף קריאטיב כל הזמן שהתקציב ענק אפשר לעשות הכל זה פשוט יותר