ח"י ובועט: לקוח אחד, קמפיין רדיו אחד ו-18 תשדירים בקריאייטיב שונה ביום אחד
בפעם הראשונה בתולדות הרדיו בישראל, עלה השבוע ברשתות הרדיו של 'קול ישראל' קמפיין המכיל 18 סוגים שונים של תשדירים בו זמנית לאותו הלקוח - חברת 'זכותי', מהמפרסמים הגדולים בקול ישראל.
המרכיב היחודי בקמפיין נובע מהעובדה שכל תשדיר מבין ה-18 כולל קריאייטיב שונה, וכל אחד מ-18 התשדירים ישודר בכל אחד מהימים שבהם ירוץ הקמפיין. מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום 'חברון זלצמן שביט' - כשעל הרעיון חתום דודי חברון.
זהר מידב, מבעלי חברת 'זכותי': "אנחנו ב'זכותי' מפעילים מגוון אפיקי פרסום ושיווק תוך שימת דגש על יצירתיות וחדשנות - הן במסרים והן באופן הקצאת המדיה, והרדיו מהווה אפיק מדיה מוביל ומרכזי. מטרתנו היא לייצר בולטות וקשב ולפנות למאזינים בדרך אחרת, חדשה ומפתיעה, ולא ברפטיציה המקובלת של אותם 2-3 תשדירים לאורך היום. וזו ההזדמנות להודות לשפ״מ ולקול ישראל - היחידים שאפשרו לנו לעלות בפרויקט כה ייחודי, המשלב כמות שיא של תשדירים, עם תכנון ופריסה מדויקים עד רמת מיקום התשדיר במקבץ".
רבקה כץ - משנה למנכ"ל שפ"מ, זכיינית השיווק והמכירה של זמן האוויר ברשתות קול ישראל: ״במיוחד בימים אלו, אנחנו עומדים לרשות הלקוחות עם מערך של כלים ויכולות המעניקים ללקוחות שלנו ערך מוסף שתורם למכירות - כל מה שצריך הוא שתבואו עם רעיונות הכי משוגעים - אנחנו שותפים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
16.זכותי זחותי (ל"ת)דניאלה 29/08/2019 01:41הגב לתגובה זו0 0סגור
-
15.זכותי לא לשמוע כל כך הרבה פרסומותאבי 25/08/2017 14:47הגב לתגובה זו0 0זכותי לא לשמוע הרבה פרסומותסגור
-
14.אתם מפרסמים יותר מדי!!שגיא 19/04/2016 20:50הגב לתגובה זו0 0די אתם ובמיוחד המתחרה שלכם מפרסמים יותר מדי! הבנוסגור
-
13.זהר אתה מספר 1 בארץ במדיה!!! (ל"ת)ליאת :) 12/11/2014 11:13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.זכותידוד 18/05/2014 14:31הגב לתגובה זו0 0זכותי זה המתחרה של לבנת פורן??סגור
- טען עוד
-
11.פרסופששי 11/05/2014 09:20הגב לתגובה זו0 0פרסום זה דבר מיותר תעברו רק ליחסי ציבורסגור
-
10.שקטזכותי 09/05/2014 15:14הגב לתגובה זו0 0זכותי לשקט ברדיוסגור
-
9.קול ישראלגלית 09/05/2014 08:37הגב לתגובה זו0 0קול ישראל נותנים פייט לאיזוריות ועושים דברים חדשים בזמן האחרוןסגור
-
8.זכותידנה 18/03/2014 09:40הגב לתגובה זו0 0עבדתי בעבר כמה שנים עם זהר מידב הוא גאון בשיווק וחושב אחרת אם הוא בזכותי אני במקום המתחרה הידועה שלהם הייתי מאוד מודאגת...סגור
-
7.כאילו שלא שומעים אתכם מספיק...שי 13/03/2014 16:01הגב לתגובה זו0 018 סוגי תשדירים??! לא נסחפתם... תנו קצת שקטסגור
-
6.הפרסום ברדיו עובד! שעות נוספות... (ל"ת)ערן 13/03/2014 11:17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.זכותי לפרסםאמנון 13/03/2014 10:13הגב לתגובה זו0 0זכותי לפרסם בלי הפסקה 24/7סגור
-
4.על הכבוד!!טוקבקים מפרגנים 12/03/2014 13:44הגב לתגובה זו0 0כנראה שעדיין צריכים משרדי פרסום בישראל...סגור
-
בשביל כוס חלב לא צריך פרה שלמהגיא 13/03/2014 12:23הגב לתגובה זו0 0בשביל כוס חלב לא צריך פרה שלמה משפט שאומר הכל , משרדים פחות רלוונטיים בימים אלו יש המון אנשי קריאטיב שמייצרים דברים מדהימים ב חמישית מחיר והאינטרסים של המשרדים נעלמים פתאום הכל נהייה יותר פשוט ועוד הפתעותסגור
-
3.שיחות טלפוןפרסומאי 12/03/2014 10:35הגב לתגובה זו0 0אשמח לשמוע על תוצאות הקמפיין זה מעניין מאוד.סגור
-
עם חצי מליון תקציב יש כל כך הרבה אלטרנטיבותתומר 13/03/2014 12:24הגב לתגובה זו0 0זה קל להצליח עם חצי מליון תקציב קשה בתקציב נמוךסגור
-
2.אתם יודעים שאסי למד בסקול אוף ויזואל ארטס?היחיד שבאמת יודע 11/03/2014 22:48הגב לתגובה זו0 0אה, סליחה, זאת לא ידיעה בגלובס........סגור
-
1.באמת טירוף. סחתיין! (ל"ת)יקיר 11/03/2014 17:44הגב לתגובה זו0 0סגור
-
באמת טירוףאלירן 13/03/2014 12:26הגב לתגובה זו0 0ידוע שברדיו אחרי 5 פעמים שומעים את התשדיר הוא נעלם מהשמיעה אז סה"כ רעיון יפה להחליף קריאטיב כל הזמן שהתקציב ענק אפשר לעשות הכל זה פשוט יותרסגור