יפגינו ביצועים? 'יהושע', 'גיתם' ו-I&M משיקים חברת פרפורמנס בשם OCEAN
לאחר חודשים רבים של הכנות וכ-3 חודשים של הרצה שקטה, חברת פרפורמנס חדשה בשם OCEAN, המשותפת ליהושע TBWA, גיתם BBDO ומשרד הדיגיטל I&M מופיעה על הרדאר הסוער של שוק הפרסום המקומי.
למרות שאין הצהרות חד משמעיות על כך - המטרה של משרדי הפרסום שמחזיקים בשותפות על חברת המדיה TMF היא ברורה - להציב ליוניברסל מקאן תחרות שתוביל לבסוף לנגיסה בנתח השוק של זו וצמיחה על חשבונה.
יורם חוטר ישי, מנכ"ל ובעלים משותף ב-I&M אמר לאייס: "כל שוק הדיגיטל הפך להיות שוק של לידים, ואנחנו חיים את זה מאוד לעומק. זה הוביל אותנו, יחד עם גיא שמחון לצאת למהלך להקמת OCEAN". לדברי חוטר ישי, כיום לקוח שמעוניין לצאת בקמפיין פרפורמנס פונה למשרד הפרסום שלו וזה פונה לחברה המתמחה במכירת לידים. בשיטה שכזו, כאשר התהליך כולל גזירת עמלות, הלקוח משלם על ליד מחיר שהוא לרוב כפול ממחירו הריאלי, דהיינו 80-90 שקלים לליד שמחירו הבסיסי עומד על כ-30-40 שקלים.
על פי המודל של OCEAN, למפרסמים תנתן מעתה האופציה לבצע רכישה שקופה ואוטומטית באמצעות מערכת שתעמוד לשירותם. בדרך שכזו הלקוח ישלם את המחיר המקורי של 40 שקלים בממוצע על ידי ול-OCEAN הוא ישלם דמי ניהול בלבד. "להערכתנו" אומר חוטר ישי "כל המדיה תרכש כך בסוף, כמו בבורסות הפרסום של השווקים בארה"ב. הלקוח משלם נטו את המחיר שעלה כל ליד".
כיום, השחקנים הדומיננטיים בשוק הלידים הישראלי הם סקינדו, וויסייל, קליק און, מייפל ועוד. בשנים האחרונות עבדו I&M ומייפל במשותף בשוק הלידים, אל מטבע הדברים שותפות זו תגיע בקרוב לקיצה על רקע הקמת OCEAN.
כאמור, את OCEAN ינהל עומר כהן, לשעבר בפובליסיס. כהן גויס לתפקיד על ידי גיא שמחוןשרשם בעצמו כמה שנים מוצלחות בקבוצת פובליסיס, עד לפרישתו לפני כשנה. שמחון המשמש כסמנכ"ל הסחר בגזרת הדיגיטל של חברת המדיה TMF יפקח מגבוה על פעילות החברה. מזה 3 חודשים, OCEAN שמעסיקה מספר עובדים, כבר פועלת בקרב אתרי התוכן בישראל, מתחת לרדאר במסגרת של הרצה שקטה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
15.נו באמת...בעולם של מטומי אין מקום לחלטורות (ל"ת)קקה מייקה 12/03/2014 10:21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.מומחים גדולים בלידיםגיל 12/03/2014 10:14הגב לתגובה זו0 0זרקו פה מחירים של לידים, באמת יופי. באיזה תחום זה? יש טווחי מחירים עצומים בהתאם לתחומים השונים. מי שחושב שסקינדו, קליקאון ודומיהם מובילים את השוק - לא מבין כלום מהחיים שלו. מערכות Affiliates בישראל מהוות נתח שולי במיוחד בכל מה שקשור לשוק הלידים ולכן כל ההערות על $1800 בכלל לא רלוונטיות. תבחנו פעם את השוק של הביטוח והלימודים...סגור
-
13.נו באמת..אוקסימורון 12/03/2014 09:29הגב לתגובה זו0 0המילים רמי יהושע שקיפות ולקוח משלם נטו באותה הכתבה - הצחקתם...סגור
-
12.גועל נפשאנשים קטנים 12/03/2014 03:44הגב לתגובה זו1 0כל התעשייה הזאת בושה לעצמה . הלוואי כבר שמבקר המדינה יבדוק את ההתנהלות כאן. חוסר שקיפות , סחטנות , שקרים, אנשים גסים ואלימים. ראו אייך מר שמחון מדבר לאנשים. פרפור נס זה רק גוגלסגור
-
11.ב 1800 $ יש לך חברת פרפורמנס...אבי משולם 11/03/2014 23:31הגב לתגובה זו0 0כל מי שמעוניין ניתן לרכוש מנוע/מערכת כולל עיצוב ותרגום ב 1800 $ ולנפח כי יש לך עובדים, יש לך עבודה מתחת לרדר הם לא יהיו סקינדו ואו קליקון בחיים ... מעוניין במערכת השאר מיילסגור
- טען עוד
-
10.הם קונים ב 1.9 ש"ח רשומות לידים ...רפי 11/03/2014 23:21הגב לתגובה זו0 0חברים אסור לכם לעשות עסקים איתם הם קונים ב 1.9 ש"ח רשומות לידים ועובדים עלייכם בעיניים !סגור
-
9.עומר תותחאחד שמכיר 11/03/2014 20:37הגב לתגובה זו0 0שמחון סחלה ...סגור
-
8.90% מהלידים מגיעים בכלל ממוקדי מכירות (ל"ת)lead 11/03/2014 20:21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.בהצלחה!אייל 11/03/2014 19:14הגב לתגובה זו0 0TMF תותחים ובכלל מדובר באנשים טובים ומקצועיים ולכן אני מהמר שזה יצליחסגור
-
6.מחזק את תגובתו של מגיב 1פיליפ 11/03/2014 18:20הגב לתגובה זו0 0יש גם סרטונים ביוטיוב שמראים איך לעשות את זה במינימום עלותסגור
-
5.עוד חברה לשוק רווי וצפוףבובי 11/03/2014 18:09הגב לתגובה זו0 0כמות ספקי הלידים בתחום היא עצומה. מאחל לחברה החדשה שלכם אריכות ימיםסגור
-
4.אני לא רוצה להשאיר את הפרטים שלי ברשתגולשת 11/03/2014 17:52הגב לתגובה זו0 01. מגיעים בטעות לעמוד נחיתה 2. רואים שאין מידע אין טלפון ורק שורת מכר ענקית וטופס לידים מפוקפק 3. מחפשים את המותג בגוגל 4. מתקשרים לבדסגור
-
3.שמחון ויורםקונה לידים 11/03/2014 17:50הגב לתגובה זו0 1לצערי , אם כל האהבה , לשני האנשים האלה לשניהם כבר אין מקום בעולם הפרסום . הם מיצו את עצמםסגור
-
כל המעוניין יש לו ב 1800 $ מערכת פרפורמנסavi 12/03/2014 01:50הגב לתגובה זו0 0הכל שטויות במיץ עגבניות כל הלידים ממוסחרים מחברה לחברה כמו XXXX המבין יביןסגור
-
לצערישי 11/03/2014 19:16הגב לתגובה זו0 0לצערי מי שמיצה את עצמו זה כנראה אתה - הטוקבקיסט הישראלי הממוצע שלרוב כותב שטויות אבל מקפיד לכתוב את השטויות עם שגיאות כתיב (עם ולא אם)סגור
-
2.כל הלידים יצאו מפורפורציהסמנכ״ל חברה 11/03/2014 17:43הגב לתגובה זו0 0יש הרבה רמאות, הרבה ניפוח בקרב כולם. הציפיות שיגעו אותנו הלקוחות ובסוף זה לא זה. צריך להמשיך להשקיע במותג ולעבוד קשה.סגור
-
1.קשקושירון 11/03/2014 17:10הגב לתגובה זו0 0לחבר׳ה האלה אין שום יכולת אמיתית בתחום הלידים. להעמיד מערכת של has offers זה משהו שכל מפרסם יכול לעשות לבדסגור