"הצטערתי לראות שחברת היח"צ היא תל אביבית"

חנן רובין טוען כי היה ראוי שאת היח"צ הייתה עושה חברה המכירה את ה-DNA העירוני. העירייה לאייס: "הוקם מערך הכולל משרד ירושלמי, תל אביבי ובינ"ל"
 | 
telegram
(1)

מרתון ירושלים שיתקיים ביום שישי הבא, הוא אחד מאירועי הספורט המרכזיים של הבירה, ומזוהה עמה יותר, בעיקר על רקע התחרות העזה עם מרתון גדול אחר - זה התל אביבי. אז מסתבר כי האירוע הזה מצליח לעורר את זעמו של אחד הפוליטיקאים בעיר.

את יחסי הציבור של המרתון עושה משרד היח"צ בן חורין אלכסנדרוביץ', מה שעורר את מחאתו של חבר המועצה חנן רובין (התעוררות), המחזיק בתיק הצעירים, המשפחות והסטודנטים בעירייה. "הצטערתי מאד לראות כי חברת יחסי הציבור שנשכרה לטובת המרתון הינה חברה היושבת בתל אביב", כתב רובין לראש העירייה ניר ברקת, ושהגיע לידי אייס.

"אירוע המרתון בירושלים היא אירוע שיא לעיר בשנים האחרונות, לא בכדי מפורסם המרתון ברחבי העולם ככזה שרץ בין אתרי היסטוריה לאתרי מורשת, בין ישן לחדש, בין קודש לחול, בין שמים לארץ. הייחודיות של האירוע, הקסם שלו - נובע מהיותו אירוע 'ירושלמי' במהותו", כתב רובין, "על אף שאני מכיר ומוקיר את 'בן חורין-אלכסנדרוביץ' כמשרד יחסי ציבור מקצועי מהשורה הראשונה, אני סבור כי מן הראוי היה לתת את משימת יחסי הציבור והשיווק של המרתון, לחברה היושבת בירושלים, המכירה את ה-DNA הירושלמי ואשר חיה אותו ביום-יום".

לדבריו, "מאחר וישנם מספר משרדי תקשורת, שיווק ויחסי ציבור ירושלמים מעולים, אני בטוח כי הדבר לא היה בא בחשבון על המקצועיות שהיא קריטריון מפתח בבחירת המשרד הנכון".

על כך אמר גורם בעירייה כי "הפוסל במומו פוסל, ראוי כי 'התעוררות' יתנו דוגמא אישית ולא יעסיקו יועץ משפטי שאינו מתגורר בירושלים, שכן בירושלים גרים אלפי עורכי דין מקצועיים וראויים המכירים את ה-DNA של העיר היטב".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי היא "גאה בכך שהיא מעסיקה חברות ירושלמיות בכל תחומי הפעילות העירונית. גם בתחום יחסי הציבור, מרבית המשרדים המועסקים על ידי העירייה במשך השנה הם ירושלמים. מרתון ירושלים הבינ"ל הוא אירוע עצום מימדים המסוקר על ידי מאות כלי תקשורת בעיר, בארץ ובעולם. לצורך כך הוקם מערך יחסי ציבור מקצועי נרחב בהובלת דוברות העירייה אותו מלווים - משרד ירושלמי (דן שושני יחסי ציבור), משרד בן חורין אלכסנדרוביץ, וכן משרד יחסי ציבור בינ"ל באמצעות הרשות לפיתוח ירושלים. מרתון ירושלים הוא המרתון הבינ"ל המוביל בארץ עם 25 אלף רצים מ-54 מדינות, המרתון זוכה לפרסומים רבים בכל רחבי העולם ובכלי התקשורת המובילים ומהווה הזדמנות יוצאת דופן לשיווק, מיתוג והסברה של מדינת ישראל וירושלים בהקשרים ספורטיביים וחיוביים".


תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם עיריית חיפה מעסיקה דובר תושב תל אביב, פשוט
    גיא 15/03/2014 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות