חברון זלצמן שביט מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של רשת 'אבידור'
תקציב הפרסום של רשת 'אבידור' המתמחה במדרסים ונעלי נוחות יטופל במשרד הפרסום חברון זלצמן שביט.
הרשת שמונה 17 סניפים בפריסה ארצית בחרה במשרד לאחר שבחנה מספר משרדים בהליך של מכרז. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד השנה על 3 מיליון שקלים.
רן אבידור מנכ״ל הרשת: ״לאחר תהליך שעברנו בארגון, החלטנו להתמקד במוצרי הליבה של הרשת שהם המדרסים ולצאת באסטרטגיה תקשורתית חדשה, העוטפת את הרשת בתדמית רפואית ומובילה. לשם כך, בחנו משרדי פרסום שונים ולבסוף בחרנו בחברון זלצמן שביט שהביאו מחשבה מקורית ומרעננת עבור המותג״.
דודי חברון, מבעלי חברון זלצמן שביט: ״לאט ובטוח משרדינו מבסס התמחות מיוחדת בתחום הבריאות ושירותי הבריאות. אני שמח שלרשימה המכובדת של המותגים: אלטמן, אלספה, טראומיל וזכותי מצטרף כעת מותג איכותי כגון, אבידור. אני מאמין שהרעיון שהצגנו יוביל את הרשת לתוצאות בשורה התחתונה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.לרשת מצוינת מגיע משרד מצוין (ל"ת)אלעד 17/03/2014 11:14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.דוד מלך ישראל! (ל"ת)אברהם 15/03/2014 21:39הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.חברון אתם עושים את זכותי??ששי הסוכרתי 13/03/2014 17:00הגב לתגובה זו0 0הרגתם אותנו ... סוכרת טרשת צהבת חזרת קדחת...סגור