תחרות הקריאייטיב של JCDecaux נפתחת: הצוות המנצח יזכה בטיסה ואירוח בקאן

תחרות הפרסום השנתית של חברת החוצות יוצאת לדרך. בשנה שעברה הוגשו 194 עבודות מצד משרדי הפרסום המובילים. סך הפרסים עומד על 167 אלף שקל
 | 
telegram

תחרות הקריאייטיב השנתית של חברת החוצות הצרפתית JCDecaux יוצאת לדרך. כמדי שנה, הצוות שמודעת החוצות שלו תקבל את הניקוד הגבוה ביותר מטעם שופטי התחרות יזכה לטיסה ואירוח בפסטיבל קאן שייערך בסוף חודש יוני הקרוב.

JCDecaux מזמינה צוותים שיורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ, להשתתף בתחרות. אותם צוותים מוזמנים לבנות קמפיין יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם. את הפוסטרים לתחרות הם נדרשים להגיש עד ל-1 במאי 2014 בהתאם לתקנון שנמצא באתר JCDecaux.

בשנה שעברה הוגשו לתחרות 194 עבודות, בהשתתפות משרדי הפרסום הגדולים בישראל. סך שווי חבילות הפרסום המוענקים לזוכים הוא 167,500 שקלים. ההכרזה על הזוכים תהיה בין ה-15 ל-29 במאי.

ועדת השיפוט תורכב מאנשי מקצוע בכירים בעולם הפרסום. הועדה תבחר את שלושת הפוסטרים הזוכים ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון שתי נסיעות לפסטיבל Cannes Lions כולל טיסה ומלון בשווי 4,000 אירו. בנוסף, הצוות הזוכה יזכה עבור הלקוח בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80,000 שקלים.

הצוות שהפרסומת שלו תדורג במקום השני יזכה עבור הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 שקלים, והצוות שיגיע למקום השלישי יזכה עבור הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו גאים להמשיך במסורת התחרות
ולהלל קריאטיב קצת אחר. אנו חוגגים חמש שנים בישראל, ואני מרגיש בשנה האחרונה שינוי תפיסתי של הקהל הישראלי בכל הנוגע לשילוט וריהוט עירוני. חברת JCDecaux מביאה לישראל חדשנות ובשורה פרסומית מדי שנה ותחרות הקריאייטיב מאפשרת יצירת רעיונות פורצי דרך, פרי יצירתם של דור העתיד בעולם הפרסום בישראל".

כזכור, חברת החוצות הצרפתית עמדה לפני מספר חודשים במרכזה של סערה סביב קמפיין חוצות אחר אותו קיימה בשיתוף הקהל הרחב. JCDecaux הזמינה את משרדי הפרסום להגיש מודעות יצירתיות בנושא חברתי שהוגדר מראש: השמנת יתר בקרב ילדים. המודעות שפורסמו ספגו ביקורת מהציבור הרחב שטען כי אלו היו חסרות רגישות. מספר ימים לאחר שהקמפיין עלה לאוויר, החברה החליטה לחזור בה ולסגת מהקמפיין, והמודעות הוסרו.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות