3 השורות הראשונות לזניט: יצאה במהלך מדיה יצירתי ל'וולטרן' בסינמה סיטי
השורות הריקות בקולנוע הן תמיד ה-3 הראשונות שמחייבות זוית לא נוחה של הראש למען הצפייה. זניט זיהתה את התופעה וניצלה זאת למהלך חכם
משה בנימין span > a > | 
שיתוף פעולה בין חברת המדיה זניט אופטימדיה מקבוצת פובליסיס ישראל וחברת התרופות נוברטיס NCH הוביל למהלך מדיה חביב בבתי הקולנוע של רשת סינמה סיטי.
בכל אולם קולנוע, 3 השורות שמתמלאות אחרונות, אם בכלל, הן 3 השורות הראשונות. מטבע הדברים, הצופים מעדיפים שלא לשבת בשורות אלו מכיוון שזה מאלץ אותם לזוית צפייה לא נוחה שעשוי להוביל לכאבי צוואר. את התופעה הזו ניצלה לטובת מהלך המדיה חברת זניט כשמיתגה את משענות הראש בשורות אלה ועליהן פרסמה את משחת וולטרן אמולג'ל מבית נוברטיס.
מהלך המדיה הופיע בבתי הקולנוע במשך שבועיים בחודש מרץ 2014 כאשר חודש מרץ לא נבחר במקרה, שכן מדובר בחודש האוסקר שבו גודשים אלפי צופים את בתי הקולנוע על מנת לצפות בשוברי הקופות של האוסקר.
גבי אטל, מנכ"ל זניט מדיה מסביר את המהלך: "הצרכן כיום חי בסביבת מדיה מרובת מסרים, זניט מדיה כחברת מדיה מובילה בישראל ונוברטיס NCH מחפשות את הדרכים הנכונות הרלוונטיות והקראיטיביות ביותר להגיע לצרכן. הפרויקט הנוכחי הוא דוגמא מצוינת לכך".
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.יפה מאד ,חכם (ל"ת)שרון 18/03/2014 15:08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.ענק!!! (ל"ת)יריב 18/03/2014 12:15הגב לתגובה זו0 0סגור