הפתרון לגזענות? שפ"ב Draftfcb חילק שקית גרעינים "מפתיעה" במשחק כדורגל

הפועל רמה"ש בדרך ללאומית אבל לפחות עושה זאת בסטייל. במסגרת קמפיין נגד אלימות וגזענות, האוהדים ביציע קיבלו מוצר חדש ומעניין
משה בנימין | (13)

קבוצת הכדורגל של הפועל רמת השרון היא לא מהקבוצות החזקות שמשחקות השנה בליגת העל. למרות התעוררות בסיבוב האחרון תחת חיים שאבו, היא בדרך הבטוחה לליגת הלאומית אבל לפחות היא עושה את זה בסטייל.

קמפיין מעניין של משרד הפרסום שמעוני פינקלטיין ברקי שליווה את הפועל רמת השרן גם בפתיחת העונה התקיים במשחק הבית האחרון של הקבוצה מול מכבי חיפה והציג פיתוח של מוצר חדש בשיתוף עם מותג הגרעינים קליית יוסי.

מה הם עשו: לטובת הקמפיין, נגד גזענות ואלימות במגרשי הכדורגל נגד הגזענות חולקו לאוהדים ביציע שקיות גרעינים ממותגות ובתוכן תערובת חד פעמית של גרעינים שחורים ולבנים, תחת המסר של "כולנו יחד נלחמים בגזענות ובאלימות". הגרעינים חולקו בפעילות חינם וצפויים להגיע בהמשך גם למדפים.

לדברי טל פרלמוטר, סמנכ"ל הקריאייטיב של שמעוני פינקלשטיין ברקי: "זה חלק מהשינוי שעולם הפרסום עובר, מודעה חכמה זה נחמד אבל כבר לא מספיק, היכולת שלנו לספר סיפור מעניין בדרך מעניינת זה כל העניין, אני שמח שהצלחנו להמציא מוצר חדש ורלוונטי לקהל היעד, ויותר אשמח אם גרמנו למישהו לחשוב טיפה על ההתנהגות שלו במגרש".

כזכור, בתחילת השנה נעזרה קבוצת הכדורגל ברעיון שיווקי/פרסומי נוסף של משרד הפרסום, כשהציגה "מנוי הפוך". מנוי למשחקי הבית שחולק לכ-200 אוהדים בחינם, עם כוכבית אחת מעניינת. האוהדים שלא יגיעו למשחקי הבית, ולא ינצלו את המנוי שניתן להם חינם, ייאלצו לשלם על המשחקים שהחמיצו.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    ניר 20/03/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    המפתח להצלחה!
  • 8.
    רגע מה? 19/03/2014 17:20
    הגב לתגובה זו
    בעצם אני בהלם שאנשי פרסום הם בעלי כושר הבחנה ואסתטיקה של ציירים.
  • 7.
    עממיקו 19/03/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    צרכן ספורט, מעולם לא דרך במגרש כדורגל ובעיקר מתנשא. אני לא מכיר את הנפשות הפועלות שמאחורי הקמפיין, הבעיה העיקרית של עובדי משרדי פרסום התל אביביים זה שלא תמיד הם יודעים לזהות באמת ולהתחבר לקהל היעד שאותו הם מפרסמים. כלומר הם חושבים שכן אבל בתאכלס הם ממש לא. וזה לא רק קורה כאן. בכל אופן האוהדים שמגיעים למשחקי הכדורגל ברובם הם אנשי פשוטים, עממיים(למעט אוהדי הפועל תל אביב, שזאת כבר נק' אחרת), לכן המסר הפרסומי לא צריך להיות מתנשא וגבוה בשביל לקטוף איזה שער בארקייב. אבל כן, בשביל ילד ב15 שהוא לא תלמיד תלמה או עירוני א', ולא ניחן כמו כולנו בתעשיית הפרסום באינטלקטואליות רבה ויכולת הבחנה ואסתטיקה שלא הייתה מביישת ציירים נאו-קלאסיציסטיים - כן זהו פרסום מאד אפקטיבי בעיני, בטח ובטח שהפקה של משהו כזה ולה בערך כמו בילבורד אחד מעפאן בלחץ.
  • עממיקו 2 19/03/2014 14:39
    הגב לתגובה זו
    סתםםםםםםםםםםםם, מת על פרלמוטר, הלוואי היה לי עור פיל כמו שלו.
  • 6.
    נירו 19/03/2014 11:25
    הגב לתגובה זו
    אולי שאנשים הם גרעינים
  • אריק 19/03/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    ללחוץ 165 פעמים על הלייק? משעמם בעבודה הא
  • 5.
    נקודה (ל"ת)
    רעיון מקסים 19/03/2014 10:54
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הבן אדם מס 1 בתעופה עצמית (ל"ת)
    מקאניסט 18/03/2014 18:32
    הגב לתגובה זו
  • גם במקאן הוא כתב על הקיר את כל הסלוגנים שלו? (ל"ת)
    אחת 19/03/2014 12:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ציפי 18/03/2014 17:30
    הגב לתגובה זו
    פרלמוטר גאון יודע לקחת יציאה של סטודנט שנה א בויצו עכו לעטוף אותה ככה שהיא עדיין נשארת יציאה של סטודנט שנה א בויצו עכו. פרסום ישן. פרסום טיפש.
  • 2.
    דני 18/03/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
    אין במגרשים בעיה של שחורים ולבנים. אולי באנגליה יש. יש בעייה של אלימות או ערבים יהודים. פלנינג גרוע! מאולץ!
  • מ 19/03/2014 09:47
    הגב לתגובה זו
    זה כולם נגד כולם ושחורים מול לבנים זה האלטרנטיבה ההגיונית
  • 1.
    שי 18/03/2014 16:02
    הגב לתגובה זו
    שלחו לקאן?