לקראת העונה החמה בפסח: תקציב הדיגיטל של 'נירלט' יטופל ב-GREAT

הסוכנות של ארדן, סעד ובר מקבלת לידיה את הטיפול בחלק הדיגיטל. שיר זכאי, סמנכ"ל השיווק: "חיפשנו שותף חזק עם ניסיון והבנה בתחום הדיגיטל"
 | 
telegram

משרד הדיגיטל Great interactive בבעלות גיא סעד, ערן ארדן ואיתמר בר מצטרף למערך הפרסום של 'נירלט'. המשרד יטפל בכלל הפעילות הדיגיטלית: האסטרטגיה הדיגיטלית, ניהול ופיתוח כלל הנכסים הדיגיטליים, רכש מדיה, פרפורמנס, פעילות המדיה החברתית ועוד.

עיתוי המעבר ל-Great interactive אינו מקרי, שכן מיד לאחר סיום חגיגות פורים, שוק הצבע בישראל נכנס לעונה החמה שלו לקראת חג האביב, הניקיונות והשיפוצים - פסח. כמיטב המסורת בישראל, חג זה משמש כאירוע סמלי שבו רבים ממשקי הבית בישראל מבצעים בביתם שיפוצים קלים, לרבות רענון בכל הקשור לצבעים.

שיר זכאי סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, נירלט: "כחברה מובילה בשוק הצבע אנחנו מרגישים מחויבות לספק לצרכנים שלנו פתרונות חדשניים ויעילים לצביעת הבית. חלק רב מהם בזירה הדיגיטלית. לכן חיפשנו שותף חזק עם ניסיון והבנה מקיפה בתחום הדיגיטל, ואנחנו שמחים לצרף את GREAT למערך השיווק והפרסום שלנו. אני בטוחה שביחד נצליח לעמוד במשימות ולפצח את האתגרים העומדים בפנינו".

גיא סעד מנכ"ל GREAT: "אנו גאים שנבחרנו לטפל באחד מתקציבי הפרסום הבולטים בישראל, ובטוחים כי יחד עם הצוות יוצא הדופן בנירלט נצליח להוביל מהלכים פורצי דרך בזירה הדיגיטלית".

בנוסף ל'נירלט' מטפל Great interactive בתקציבי יוניליור ישראל, גלידת שטראוס, נייקי, קבוצת שלמה סיקסט, לופטנזה ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות