פורד דוהרת לתוך ה-ARCHIVE: מודעת המראה של באומן תופיע במגזין הפרסום
המודעה שמשרד הפרסום עיצב לטובת תחרות 'דג הזהב' אמנם לא זכתה בתחרות הפרסום אך מנגד תזכה לכבוד בינלאומי במגזין הפרסום היוקרתי
משה בנימין span > a > | 
תחרות דג הזהב שנחמה לאחרונה עם זכייה של משרד הפרסום אדלר חומסקי, גרמה למשרדים רבים להציג את מרכולתם. למרות שזוכה בתחרות יש רק אחד, מסתבר שיש דרכים נוספות לגרוף מחמאות ולקבל הכרה בינלאומית על עבודה טובה, כמו שהיה במקרה של באומן בר ריבנאי.
מודעת "המראה" שמשרד הפרסום עיצב עבור מותג הרכב 'פורד אקספלורר', לקידום מערכת ה-BLIS המתריעה על סכנות בשטחים מתים, נבחרה להופיע במגזין הפרסום היוקרתי Archive.
ערן ניר, מנהל הקריאייטיב של 'פורד' ב'באומן בר ריבנאי': "אנחנו גאים על כך שמגזין ARCHIVE בחר להציג עוד עבודה שלנו, זה תמיד מחמיא. נמשיך לייצר את העבודה הפרסומית הקריאטיבית ביותר בענף הרכב בישראל, בעיקר ובזכות עבודה קשה ושותפות ארוכת שנים עם "דלק מוטורס" וסמנכ"ל שיווק אחד יחיד ומיוחד, מר יואב חפץ".
קרדיטים: ס.קריאיטיב: נדב פרסמן, מ.קריאיטיב: ערניר, צוות קריאיטיב: עידן לוי, שירלי בכר, שרון רפאל, ס.לקוחות: חגי לירן, סופרוויזר: יוגב וויס, תקציבאי: דניאל סלע, ס.הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, עיבוד תמונה: יניב שחר, צלם: יורם אשהיים, לקוח מדהים: יואב חפץ
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.כל הכבוד לנדב פרסמן על העבודה (ל"ת)אלעד 20/03/2014 12:09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.כולירות למה לא נתתם קרדיט לשחקן?מיכה בבציק' 19/03/2014 23:44הגב לתגובה זו0 0בלעדיו אין לכם פירסומת. הוא היה המורה שלי למשחק.סגור
-
3.סליחה... סרט של סוני...zירון 19/03/2014 21:50הגב לתגובה זו0 0רעיון משומש...סגור
-
2.לחברים בארקייב יש זיכרון קצר...zירון 19/03/2014 21:42הגב לתגובה זו0 0אוליפוס עשו את זה יותר טוב בסרט!סגור
-
1.ערן יא לקקן (ל"ת)מהצד 19/03/2014 18:42הגב לתגובה זו0 0סגור