עוד נציגה בפסטיבל קאן: שרית אלתר ממדיה-קום תשפוט בקטגוריית המדיה
פסטיבל קאן שמקיים מדי שנה את אירוע תחרות הקרייאיטיב הגדול בעולם, פרסם את רשימת השופטים המלאה שזומנה לקחת חלק באירוע המכובד. במסגרת זו, נציגת ישראל בפאנל השופטים, תהיה שרית אלתר, מנהלת קבוצת לקוחות (בזק בינ"ל, תמי 4, אלקטרה, יפאורה, צ'מפיון מוטורס ועוד) בחברת המדיה של אדלר חומסקי 'מדיה-קום'. אלתר תצטרף לרונית יעקבי, סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון שתשפוט אף היא בתחרות.
אלתר (31) הצטרפה למדיה-קום ולתחום הפרסום לפני כ-5 שנים, עם סיום תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מהמכללה למנהל בהתמחות בתקשורת שיווקית. יצוין כי אלתר היא השופטת השנייה שמדיה-קום שולחת לתחרות קאן. קדם לה גלעד כץ ששפט אף הוא בקטגוריית המדיה לפני כ-4 שנים. באותה השנה זומן גם קובי ברקי משמעוני פינקלשטיין ברקי לשפוט בפסטיבל קאן, והיה הראשון מישראל שעשה זאת בקטגוריית הדיירקט.
אלתר אמרה היום (יום ד') לאייס: "אני מאד מתרגשת מהמעמד ומהכבוד הגדול שנפל בחלקי, ומקווה לייצג את מדיה קום ואת קבוצת אדלר חומסקי בכבוד גם בחו"ל"
כמדי שנה המדינות המשתתפות בתחרות הפרסום בקאן שולחות נציגים מטעמם לכהן כשופטים. מספר הנציגים שכל מדינה שולחת, נקבע לפי ההצלחות של משרדי הפרסום מאותה מדינה בשנה שעברה. מידת ההצלחה נקבעת לפי היחס שבין היקף ההגשות לזכיות באריות (Lions) בפועל. בשנה שעברה הוזמנה לשפוט בתחרות הדס ליבר - סמנכ"ל הקריאייטיב של JWT ישראל. ליבר שפטה בקטגוריית הדיירקט.
לכל קטגוריה מתוך ה-17 שנכללות בתחרות יש צוות שופטים ייעודי שמעליו מכהן נשיא. מטבע הדברים מדובר בבכירי תעשיית הפרסום המגיעים מהרשתות והסוכנויות המובילות בעולם. בין הנשיאים שנבחרו לעמוד בראש צוותי השיפוט השנה, ניתן למצוא שמות כמו דייויד סייבל, מנכ"ל רשת y&r שיכהן כנשיא קטגוריית האפקטיביות; אמיר קסאי, מנהל הקריאייטיב הראשי של רשת DDB; טום בדייקר, יו"ר AKQA שיעמוד בראש קטגוריית החדשנות ועוד. בראש קטגוריית המדיה בה תשפוט אלתר מכהן כנשיא Matt Seiler (מאט סיילר), מנכ"ל הפעילות הגלובלית של IPG Mediabrands המעסיקה 8,500 עובדים ביותר מ-130 מדינות מסביב לעולם.
למרות שיש תחרויות שנחשבות לקשות יותר בכל הנוגע לחלוקת הפרסים, קאן הוא אירוע השיא של התעשייה - הוא נחשב לכינוס העולמי הגדול ביותר של אנשי קריאייטיב, אושיות פרסום מיתולוגיות ומפרסמים מובילים. לתחרות מוגשות כ-34 אלף עבודות מ-90 מדינות. הוא מתפרש על פני 7 ימים שכוללים סדנאות, הרצאות, וטקסי הענקת פרסים, וכ-11 אלף אורחים פוקדים אותו מדי שנה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
7.מברוק, אחת הרציניות, מגיע לך. (ל"ת)אנונימי 08/04/2014 08:01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.999994נעמה אבוגואונם 21/03/2014 11:14הגב לתגובה זו0 0אני אוהבת אותוסגור
-
5.נראית פצצה אבל...מוקי 20/03/2014 11:08הגב לתגובה זו0 0עם כל הכבוד, מה למישהי שקונה זמן אוויר ולקריאייטיב והבנה בפרסום? (אולי אני טועה. לא להעלב)סגור
-
4.אלופה!!!! (ל"ת)שחר 20/03/2014 09:45הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.מגיע לה.. אחת המוכשרות בתחום המדיה בישראל (ל"ת)יויו 19/03/2014 21:19הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
2.רווקה? (ל"ת)משהאלכס 19/03/2014 20:26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מה הדס ליבר אמורה לעשות? להישאר בארץ ולעבוד?? (ל"ת)רגע אחד!!!! 19/03/2014 17:25הגב לתגובה זו0 0סגור