לאחר הרשות לניירות ערך והפניקס: פלא פה זכתה במכרז סושיאל של בנק ישראל
סוכנות הפרסום של עומר המעגן-אסף ומיכאל מור יוסף הופכת לשחקן מרכזי בקטגוריית הפיננסים בסושיאל. "שמחים שבחרו בנו כשותפים אסטרטגיים"
משה בנימין span > a > | 
לאחר שצירפה לשורותיה את תקציבי הסושיאל של 'הרשות לניירות ערך' ו'הפניקס' - סוכנות השיווק והפרסום הדיגיטלי 'פלא-פה' בבעלות עומר המעגן-אסף ומיכאל מור יוסף, זכתה בתקציב נוסף בקטגוריית הפיננסים - הפעם של בנק ישראל ושל לשכת הפרסום הממשלתית (לפמ).
בנוסף לתקציב בנק ישראל, מטפלת 'פלא פה' בתקציבי המדיה החברתית של 'טמבור', 'שומרי משקל', 'מטרנה', 'הפניקס', 'בנק הפועלים', 'רשות נירות ערך', א'ופיר טורס', 'אסם,' 'קונספטים', 'מרכז מיכל דליות', 'אמדוקס' ועוד.
לדברי עומר המעגן-אסף, "תחום הפיננסים הוא תחום עתיר אתגרים הן בהיבט השירותי והמערכתי, ואם עושים זאת נכון, אז גם בהיבט הקריאטיבי. אנו שמחים שהחברות הפיננסיות המובילות בשוק בחרו בנו כשותפים אסטרטגיים בעולם הניו מדיה".
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.תקציב שנתי של פחות מ-100Kמכיר את הלקוח 24/03/2014 14:55הגב לתגובה זו0 0מגוכח אפילו להוציא ידיעהסגור
-
3.חרטוטים וקשקושים ואין שם כסף (ל"ת)שאק אטאק 21/03/2014 14:15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אלופים! כל הכבוד (ל"ת)יהודה 20/03/2014 16:39הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.כל הכבוד תותחים! (ל"ת)איה 20/03/2014 15:27הגב לתגובה זו0 0סגור