באומן-בר-ריבנאי-בצלאל: מנהלי קריאייטיב יעבירו סדנה לתלמידי שנה ד'

את סדנת הארטדיירקשן יעבירו ערן ניר ואמיר אריאלי. הסטודנטים יעבדו על בריפים של לקוחות באומן עם פרס של 10 אלף שקל לעבודות הנבחרות
 | 
telegram
(5)

השבוע החולף בשוק הפרסום המקומי מסמן מגמה חיובית עבור תחום הקריאייטיב. לאחר שחברת רפיד ויז'ן החלה לעבוד עם תלמידי תרצה גרנות, נודע כעת כי גם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יחל בשיתוף פעולה מקצועי, והפעם עם ה"מכה" של לימודי העיצוב - בצלאל.

משרד הפרסום ומוסד לימודי האמנות הירושלמי יעבדו בשיתוף פעולה ראשון מסוגו שמטרתו לדבריהם "חשיפת עולם הפרסום בפני בוגרי המחלקה לתקשורת חזותית". בתחילת חודש אפריל, רגע לפני פרויקט הגמר ויציאה לשוק העבודה תחל סדנת ארטדיירקטשן ייחודית שתתקיים במשרדי באומן בר ריבנאי ותועבר על ידי מנהלי הקריאייטיב ערן ניר ואמיר אריאלי.

במהלכה יעברו הסטודנטים סדנאות מעשיות והרצאות במגוון נושאים מאנשי המשרד וממרצים מתחומי העשייה השונים בעולם העיצוב החוויתי בהקשר של יצירה שיווקית פרסומית יישומית. בין הנושאים שיועברו בסדנא: בימוי והנפשה, הדפסות בתלת מימד, סדנת ארדואינו, סדנת UI/UX, פרסום חוויתי אינטראקטיבי ועוד.

מעבר להרצאות יעברו הסטודנטים התנסות מעשית: "בליץ" שבמהלכו , יעבדו הסטודנטים על בריפים אמיתיים של לקוחות המשרד, תחת הנחייתם של ניר ואריאלי. העבודות שיבחרו על ידי הלקוחות יזכו את המעצבים הנבחרים בפרס מכובד בסך 10,000 שקל.

ערן ניר, ארטדיירקטור בהכשרתו אמר: "מטרת הסדנה לחשוף בפני הסטודנטים את עולם הפרסום והעיצוב בפרסום, כפי שאנחנו בבאומן בר ריבנאי מאמינים שעליו להיות בעולם החדש. בעולם הפרסום של היום מפנה העיצוב המסורתי מקום לטובת עיצוב בעולם ללא גבולות שנעזר בטכנולוגיה ובכלי פרסום עדכניים דיגיטליים".

נדב פרסמן סמנכ"ל הקריאטיב בבאומן בר ריבנאי: "שיתוף הפעולה
בין המשרד לבצלאל נועד להעניק לבוגרים זווית חדשה ועדכנית על עולם הפרסום ועל התמורות שחלו בו בשנים האחרונות".

סיוון בן חורין, ראש תחום התמחות עיצוב לפרסום במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל: "בבצלאל נמצאת בעצם המחלקה היחידה לתקשורת חזותית בארץ אשר מציעה התמחות בתחום העיצוב לפרסום, ועל כן אני רואה חשיבות רבה בקידום התחום בארץ ומכאן ששיתוף הפעולה עם באומן בר ריבנאי לטובת העניין מבורך".

על פניו נראה כי שיתוף הפעולה בין בצלאל לבאומן בר ריבנאי הוא מצב של ווין-ווין עבור כל הצדדים. מבחינת ענף הפרסום מדובר במודל שיאפשר לענף לקלוט בוגרים שעברו הכשרה מקצועית בתוך כותלי משרד פרסום מוביל שיכול להכין אותם למה שמחכה בחוץ. מבחינת הסטודנטים מדובר בהזדמנות מעולה "להתגלח על זקנו" של לקוח אמיתי, עם אפשרות לקבל תגמול כספי מרשים. מבחינת באומן בר ריבנאי מדובר בדרך מתוחכמת ויעילה ליצור נקודת מפגש בלתי אמצעית עם הסטודנטים שכל תעשיית הפרסום חפצה ביקרם.

תגובות לכתבה(5):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תפסיקו לרדת על ערן ניר
    טיפטיפון 23/03/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מספיק שהוא גמד הוא צריך גם את זה על הראש?
    סגור
  • 3.
    חשוב מאוד מאוד מאוד!
    כולם 23/03/2014 08:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערן ניר נודניק. אוף כמה נודניק שהוא. איש מתיש.
    סגור
  • 2.
    שתפ מעניין (ל"ת)
    שאק אטאק 21/03/2014 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לרכזת המגמה בבצלאל
    קצרת רואי 21/03/2014 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנא לדאוג לערן לשרפרף ו/או ספר של דפי זהב
    סגור
  • בבקשה לדאוג לו גם למגפון וזכוכית מגדלת (ל"ת)
    דנה 22/03/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות