ברוקנר נטע יער מצטרף למערך הפרסום של קבוצת ח.י: יטפל ב-4 מותגי חשמל
משרד הפרסום 'ברוקנר נטע יער' אליו הצטרף לאחרונה יורם לוי כשותף, מצטרף למערך הפרסום של יבואנית מוצרי החשמל ח.י - כך נודע לאייס.
'ברוקנר נטע יער' יתפוס את מקומו של 'שמעוני פינקלשטיין ברקי' במערך הפרסום, לצד 'יהושע TBWA' המחזיק בחלק הארי של תקציב הפרסום. המותגים בהם טיפל 'שמעוני' בחודשים האחרונים ויעברו לטיפולו של 'ברוקנר' הם: Bellers, Gorenje, Ariston וקו המוצרים הלבן של מותג החשמל Hisense. תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. 'יהושע' ימשיך לטפל בתקציבי הפרסום של המסכים ומוצרי LG.
ח.י נחשבת לאחת מיבואנית מוצרי החשמל הגדולות בישראל. היא משווקת בישראל יותר מ-10 מותגי חשמל מובילים כאשר מרבית תקציב הפרסום מופנה למותג המוביל של הקבוצה - LG.
תגובת 'ברוקנר נטע יער' לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה