פסטיבל המדיה ברומא: מאות סטרטאפים מציגים בפני בכירי ענף הפרסום בעולם

השנה הושקה יוזמה בשם Emerge שמטרתה לחשוף את הסטרטאפים הטובים והחדשניים ביותר בתחום המדיה, בפני ראשי הארגונים המובילים מסביב לעולם
 | 
telegram

פסטיבל המדיה הגלובלי שעתיד להתקיים בשבוע הבא ברומא הכריז על יוזמה חדשה שמטרתה לחשוף את הסטרטאפים הטובים והחדשניים ביותר בתחום המדיה. היוזמה, הנקראת EMERGE, ממומנת בחלקה ע"י ממשלת בריטניה באמצעות לשכת התעשייה והמסחר הבריטית. היוזמה תתקיים החל מהשנה בכל שנה במסגרת פסטיבל המדיה הגלובלי.

במסגרת תכנית EMERGE ניגשו מאות סטרטאפים מכל העולם, כולל מישראל, והתמודדו על הזכות להיות בשורט-ליסט ולהציג בפסטיבל בפני ראשי סוכנויות הפרסום הגדולות בעולם וסמנכ"לי השיווק של הארגונים הגדולים ביותר בעולם. לדברי מארגני הפסטיבל, המנהלים שינכחו בפסטיבל מייצגים כ-250 מליארד דולר בכוח קנית מדיה.

התחומים העיקריים אותם חיפש צוות השופטים היו סושיאל וידאו, מחקרי דאטה, טכנולוגיות תוכן, מובייל קומרס וטכנולוגיות רכישת מדיה פרוגרמטית.
EMERGE תייצר הזדמנות לא רק עבור הסטרטאפים שיציגו במסגרתה אלא גם עבור אנשי השיווק והפרסום שיגיעו לפסטיבל ויוכלו להיחשף בצורה מרוכזת ומסוננת לכמה מן הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום.

הקשר הישראלי: איש הפרסום הישראלי, דורון טל, שנמצא בשנה האחרונה באירופה, ישתתף בפסטיבל כמוזמן של ADTech, וקיבל במסגרת זו גישה מוקדמת לשורטליסט. טל מדווח לאייס כי מבין מאות המתחרים שמתמודדים על הזכות להציג את מרכולתם לבכירי הפרסום מסביב לעולם, אין סטרטאפ ישראלי. בתחילה דווח כי סטרטאפ ישראלי בשם Samba של ברק חכמוב הוא בין הפיינליסטים, אך מאוחר יותר התברר כי מדובר בסטרטאפ אחר בעל שם זהה.

טל מציין כי נרשמו הגשות מועטות של סטרטאפים מישראל, כנראה עקב מודעות נמוכה בקרב סטרטאפים ישראלים ליוזמה החדשה של הפסטיבל ולהזדמנות האדירה שהיא צופנת בחובה לקבלת חשיפה איכותית.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות