פסטיבל המדיה ברומא: מאות סטרטאפים מציגים בפני בכירי ענף הפרסום בעולם
פסטיבל המדיה הגלובלי שעתיד להתקיים בשבוע הבא ברומא הכריז על יוזמה חדשה שמטרתה לחשוף את הסטרטאפים הטובים והחדשניים ביותר בתחום המדיה. היוזמה, הנקראת EMERGE, ממומנת בחלקה ע"י ממשלת בריטניה באמצעות לשכת התעשייה והמסחר הבריטית. היוזמה תתקיים החל מהשנה בכל שנה במסגרת פסטיבל המדיה הגלובלי.
במסגרת תכנית EMERGE ניגשו מאות סטרטאפים מכל העולם, כולל מישראל, והתמודדו על הזכות להיות בשורט-ליסט ולהציג בפסטיבל בפני ראשי סוכנויות הפרסום הגדולות בעולם וסמנכ"לי השיווק של הארגונים הגדולים ביותר בעולם. לדברי מארגני הפסטיבל, המנהלים שינכחו בפסטיבל מייצגים כ-250 מליארד דולר בכוח קנית מדיה.
התחומים העיקריים אותם חיפש צוות השופטים היו סושיאל וידאו, מחקרי דאטה, טכנולוגיות תוכן, מובייל קומרס וטכנולוגיות רכישת מדיה פרוגרמטית.
EMERGE תייצר הזדמנות לא רק עבור הסטרטאפים שיציגו במסגרתה אלא גם עבור אנשי השיווק והפרסום שיגיעו לפסטיבל ויוכלו להיחשף בצורה מרוכזת ומסוננת לכמה מן הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום.
הקשר הישראלי: איש הפרסום הישראלי, דורון טל, שנמצא בשנה האחרונה באירופה, ישתתף בפסטיבל כמוזמן של ADTech, וקיבל במסגרת זו גישה מוקדמת לשורטליסט. טל מדווח לאייס כי מבין מאות המתחרים שמתמודדים על הזכות להציג את מרכולתם לבכירי הפרסום מסביב לעולם, אין סטרטאפ ישראלי. בתחילה דווח כי סטרטאפ ישראלי בשם Samba של ברק חכמוב הוא בין הפיינליסטים, אך מאוחר יותר התברר כי מדובר בסטרטאפ אחר בעל שם זהה.
טל מציין כי נרשמו הגשות מועטות של סטרטאפים מישראל, כנראה עקב מודעות נמוכה בקרב סטרטאפים ישראלים ליוזמה החדשה של הפסטיבל ולהזדמנות האדירה שהיא צופנת בחובה לקבלת חשיפה איכותית.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה