לירון בן יעקב מצטרף ל-GNS Digital: ימונה למנהל קריאייטיב תחת רועי גפן

בן יעקב החל את דרכו בשלמור אבנון עמיחי y&r אינטראקטיב לפני כ-6 שנים. לאחר מכן עבר לתחום המוביל ב-Moblin ובתפקידו האחרון היה ב-LEAD
 | 
telegram
(9)

GNS Digital, זרוע האינטראקטיב של משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב מצרפת לשורותיה את לירון בן יעקב שימונה למנהל קריאייטיב דיגיטל.

בן יעקב החל את דרכו בענף הפרסום לפני כ-6 שנים. התחנה הראשונה שלו היתה בשלמור אבנון עמיחי/y&r interactive ובמסגרת זו הוא היה שותף למהלכים כמו "מודעה מבוססת מקום" ל'קפה ג'ו', SABON Google street view וקמפיין "נשים למכירה" עבור עצו"מ, שזכה בפרסים בינלאומיים.

מ-y&r המשיך בן יעקב להתמחות בתחום המובייל, ושימש כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום למובייל Moblin. כעת לאחר כשנה וחצי במשרד הפרסום LEAD הוא מגיע ל GNS Digital בו ינהל את מחלקת הקריאייטיב דיגיטל תחת רועי גפן, מנכ"ל המשרד.

לדברי בן יעקב: "במהלך שנותיי בתעשייה צברתי ניסיון עשיר ומקיף בעולמות הדיגיטל, מובייל ואופליין ולמדתי המון מאנשים מוכשרים, ביניהם רועי כהן ושגיא בלומברג. אני מודה לכל אותם אנשים ומתרגש להתחיל בגליקמן נטלר סמסונוב, זה מרגיש לכולנו כמו הרגע הנכון במקום הנכון".

רועי גפן, מנכ"ל המשרד אמר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של לירון למערך הקריאייטיב הדיגיטלי במשרד. גם השנה נמשיך לשים דגש על מהלכי "אפקטיב-קריאייטיב", תוך חשיבה נכונה על כל ערוצי המדיה הדיגיטליים הנכונים והיעילים עבור לקוחותינו".

תגובות לכתבה(9):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    איך זה לעבוד מתחת לתחת? (ל"ת)
    X 07/04/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    Liron
    Gil 07/04/2014 07:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Good luck
    סגור
  • 7.
    בהצלחה! (ל"ת)
    עמרי 06/04/2014 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    זה בטוח עדיף על המועמדת השנייה שריאיינו שם.. (ל"ת)
    ליעד קליין מברוקנר 06/04/2014 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בטוח יותר טוב מהמועמדת הנוספת שריאינתם.. (ל"ת)
    ליעד קליין 06/04/2014 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    בהצלחה (ל"ת)
    ר 06/04/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    "אפקטיב קריאייטיב" חחחחח
    אנונימי 06/04/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים בתעשיה אוהבים להשתמש במילים מפוצצות שאין בתוכן כלום. שמעתם פעם על משרד שמתמחה ב"קריאייטיב נון-אפקטיב"?
    סגור
  • 2.
    כריך מוכשר מאד!! (ל"ת)
    ג 06/04/2014 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תותח על!
    גרופית 06/04/2014 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד!! שיחקו אותה gns digital!!!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות