עוגיית מזל: סוכנות הדיגיטל 'אקליפטוס' תטפל בתקציב הפרסום של OREO

מותג העוגיות המפורסם מקבוצת 'מונדליז אינטרנשיונל' נחשב לאחד מהפעילים ביותר בגזרת הדיגיטל/ניו מדיה. התקציב צפוי לעמוד על כ-800 אלף שקל
 | 
telegram

סוכנות הדיגיטל 'אקליפטוס' בניהולם המשותף של מאור חן ואלעד סטפנסקי קיבלה לידיה את הטיפול בתקציב הפרסום של מותג העוגיות הבינלאומי OREO - כך נודע לאייס.

בכל הקשור לגזרת הדיגיטל/ניו מדיה נחשב OREO לאחד המותגים הפעילים ביותר, וכן בעל נוכחות ומובילות. בחברה החליטו כי הגיעה העת לפעול גם בגזרת ישראל ולטובת כך יפנו לפעילות תקציב שנתי של כ-800 אלף שקלים. מטבע הדברים, המאמצים יתמקדו בפלטפורמות הדיגיטל, פייסבוק ואינסטגרם וכן תוביל קמפיינים ייעודיים לאורך השנה.

אחת הדוגמאות שמלמדות על תפיסת הדיגיטל של OREO בעולם, היא מקרה הפסקת החשמל בסופרבול של 2013. אירוע הספורט האדיר נקטע במפתיע במחצית השנייה לאחר הפסקת חשמל, ולמשך 20 דקות הותיר מיליונים בארה"ב "תלויים באוויר". ב-OREO זיהו את ההזדמנות וצייצו בטוויטר ציוץ פשוט ומהיר המתכתב עם קונספט ה-DUNK (הטבעת העוגיה בכוס חלב) של החברה. הציוץ זכה לחשיפה אדירה עם עשרות אלפי העברות של הפוסט ברשת החברתית ושיחה ערה בכלי התקשורת.



מאור חן, מנכ"ל אקליפטוס: "אנחנו מאושרים וגאים בזכיה, מדובר בדריסת רגל ראשונה שלנו עם תאגיד בינלאומי ענק כמו מונדליז ולא יכולנו לבקש לעבוד עם מותג יותר דיגיטלי וסושיאלי מ-OREO. מדובר במותג מצליח בקטגוריה, שלפניו עוד הרבה הזדמנויות ואתגרים. אני שמח במיוחד לעבוד עם לקוח שמבין שקהל המטרה שלו נוכח בעיקר בפלטפורמות הדיגיטליות, ובחר להקצות תקציב בהתאם".

אפרת מנור זמל, מנהלת שיווק 'מונדליז ישראל': "אוראו הוא מותג עוגיות הפרימיום האהוב והמוביל בישראל. מתוך חשיבה על קהלי היעד המרכזיים שהם בני נוער וצעירים, בחרנו השנה למקד את מאמצי השיווק שלנו בעולמות הדיגיטל והניו מדיה. אנו מברכים את אקליפטוס על הזכיה בתקציב ובטוחים שהם יעשו עבודה מצוינת בקידום המותג בישראל".


תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות