כשר לפסח: ספיישל TOP5 של פרסומות הנקיון הטובות ביותר מהשנים האחרונות
לקראת חג הפסח שנמצא ממש מעבר לפינה, מדור TOP5 של אייס וראובני פרידן מציג לכם השבוע טור נקי במיוחד עם פרסומות הנקיון המובילות מהשנים האחרונות: מגרש השדים של dirt devil, פרסומת הסופרבול של Tide מ-2008, אמא אסירה של VIM מ-2004, בועות הסבון המטרידות מינית של Mathod מ-2009 ו- Clorox מ-2011. .
*לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
גירוש שדים ואבק כשאין לך יתרון מוצרי אמיתי קשה למצוא תובנה שתהיה לא רק טובה אלא גם ספציפית למותג שלך. למרות זאת, הקמפיין הגרמני של מותג שואבי האבק dirt devil ב-2011 הצליח להביא פיצוח קריאייטיבי שיכול לעבוד רק עם dirt devil ולא בגלל מאפייני המכשיר...
- המדינה שבה הכי שווה לצאת לפנסיה - ומה תקבלו שם
- מפלצות: הבנקים הגדולים בעולם שמכניסים מאות מיליארדי דולרים בשנה
כתם צעקני פרסומת הסופרבול של מותג אבקות הכביסה TIDE ב-2008 הציגה תובנה חכמה ופיצוח קריאייטיבי מעולה שהצליחו לייצר את אפקט ה"וואלה" הנחשק. התובנה שכתם על חולצה של מישהו אחר הוא דבר שאתה לא יכול להפסיק להסתכל עליו, הוצגה באמצעות כתם קפה מדבר שצועק בג'יבריש ותופס את מלוא תשומת הלב של כולם...
עבדים היינו הרבה מותגי ניקוי מנגנים על התובנה שאת לא רוצה להיות עבד לנקיון הבית ומבטיחים לעשות את העבודה ביעילות ובמהירות. אך מעט מאוד הצליחו להציג את התובנה הזו בדרך מדויקת ומצחיקה (בעיקר בזכות הבימוי המעולה) כמו הפרסומת הזו של מותג חומרי הניקוי VIM מ-2004.
- חדשות 14 חזרה למקום השני; חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים
- חתונה ממבט ראשון ממשיכה להוביל בפריים טיים עם 21.4% צפייה
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
בועות סבון מטרידות. מינית כשרוצים לייצר פרסומת שתחנך את הקהל צריך למצוא את המינון המדויק בין הומור שיגרום לה להיות חביבה למסר חזק שיישאר בראש ויניע לשינוי התנהגות. ב-2009 מותג חומרי הניקוי הטבעי Mathod הצליח למצוא את המינון הזה עם פרסומת סאטירית שהציגה את חומרי הניקוי הרגילים באופן פחות חביב ויותר מטריד. מינית.
For life's bleachable moments התובנה המדויקת בפרסומת של Clorox מ-2011 היא שאקונומיקה היא לא סתם חומר ניקוי. היא חומר ניקוי לדברים המגעילים באמת. היא צעד אחד לפני שאתה שורף את הבגד/ הבית. הבחירה האמיצה להראות דווקא את הרגעים הדוחים של החיים במקום נשים מאושרות בבית מצוחצח- הוא מה שהופך את סדרת הפרסומות הזו למעולה.
המדור בעריכת אילאיל זקס, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן