לוטשים עיניים למזרח הרחוק: השעשועון Do Me a Favor נמכר לשידור בתאילנד

הפורמט שפיתחו 'ארמוזה פורמטס' עם איתי הרמן ועודד קרמר, נמכר לפני חצי לארגנטינה. אבי ארמוזה: "אנחנו הולכים על למזרח הרחוק - כי זה שוק ענק"
 | 
telegram

חברת ההפקה Zense Entertainment מתאילנד, רכשה את זכויות ההפקה לשעשועון הרחוב Do Me a Favor. בשלב זה טרם נקבע המועד להעלאת התכנית לאוויר במדינה, אולם מדובר על עונה שלמה ואורך כל תכנית יעמוד על כשעה.

על ההפצה אחראית חברת ארמוזה פורמטס, שגם פיתחה אותו יחד עם איתי הרמן ועודד קרמר. השעושעון נרכש לני כחצי שנה לשידור על ידי הערוץ הארגנטינאי Telefe.

Do Me a Favor הושק בפסטיבל מיפ בחודש אוקטובר האחרון. מדובר על פורמט קומי בו 2 משתתפים מתחרים זה בזה בשורה של משימות שקשורות בגיוס "טובות" מהעוברים והשבים ברחוב או בכל שטח ציבורי הומה אדם. למתמודדים מגבלת זמן בת 10 דקות ותקציב של 250 דולר. המטרה היא לבחון את יכולת הנתינה והתגייסות של הציבור לעזור לזולת גם במקרה שבו אדם זר מבקש את סיוענו, ומאידך לבחון למי מהמתמודדים כושר שכנוע טוב ביותר.

סוריות' סגריקאנדה, האחראי על קשרי החוץ של Zense, מסר החברה "מאמינה בחשיבותו של שוק התוכן הבינ"ל, ואנו מקווים שהשותפות הזו תהיה תחילתה של מערכת יחסים משגשגת בין 2 החברות". אבי ארמוזה, מנכ"ל 'ארמוזה פורמטס', הוסיף: "אסיה היא שוק חשוב ונמשיך להתמקד באזור מפתח זה. אנו גאים לעבוד עם Zense".

השוק האסיאתי מרתק יותר ויותר את הישראלים. רק בשבוע שעבר מכרה קשת את זכויות ההפקה להכוכב הבא ובית הספר למוזיקה לשידור בסין ובאינדונזיה . בראיון לאייס לפני כשבועיים , אמר עמוס נוימן, סמנכ"ל ב'ארמוזה פורמטס', כי "החלטנו כיעד שאנחנו הולכים על המזרח הרחוק - כי זה שוק ענק. התחלנו לייצר קשרים אישיים, כי זה המפתח. הם צריכים להאמין בך. אתה צריך להוכיח להם שיש לך אינטגריטי ולבנות את עצמך מלמטה, לעבוד בשכבות".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות