אדם אבנון גיא בר
צילום: יח"צ

מהלך ה"אנטי סטיגמה" של y&r ישראל בפיינליסטים של ניו יורק ו-ONE SHOW

המהלך שבמסגרתו "השתלט" המשרד על ג'ינגלים של תחנות הרדיו יתמודד בחדשנות, עמותות ועיצוב סאונד. גיא בר: "חזרה למקום הטבעי של המשרד"
משה בנימין |

המתח גובר בקרב תעשיית הפרסום העולמית (וישראל) לפני פסטיבל קאן בסוף יוני, והאינדיקטורים הראשונים מתחילים לפזר סימנים לקראת התחרות. על אלו ניתן למנות את פסטיבל ניו יורק לפרסום ותחרות ה-One Show, גם היא בניו יורק.

משרד הפרסום y&r ישראל העביר את חג הפסח באווירה מחויכת לאחר שהתבשר על 3 פיינליסטים למהלך הרדיו "אנטי סטיגמה" של הוועד למלחמה באיידס: שני פיינליסטים בפסטיבל ניו יורק בקטגוריית הפרו-בונו לעמותות וקטגוריית הסאונד דיזיין, ופיינליסט ב-One Show בקטגוריית החדשנות ברדיו.

תחת הכותרת "HIV - פתאום זה נשמע אחרת" שודר במהלך יום האירוע בחודש דצמבר האחרון קמפיין רדיו, במסגרתו הג'ינגלים - האותות המוזיקליים המזוהים עם תחנות הרדיו הוחלפו בשירים המבוססים על אותו הלחן המוכר, אך עם מילים אחרות. לדוגמא: במקום לשיר 'fm88 - המוזיקה הכי טובה ברדיו', שודר בתחנה הג'ינגל: 'HIV - לא עובר בנשיקה'. באותו האופן, במקום לשיר 'fm102 המוזיקה הכי טובה ברדיו', שודר הג'ינגל: 'HIV - לא עובר בלחיצת יד', וכך הלאה עם תחנות נוספות. התחנות שהשתתפו במהלך הן: fm88, רדיו 102fm, רדיו ירושלים, רדיו חיפה, רדיו הים האדום ורדיו אמצע הדרך.

גיא בר, מנכ"ל משותף ב-y&r ומנהל הקריאייטיב הראשי: "אנחנו שמחים וגאים על ההעפלה לגמר בשתי תחרויות קריאייטיב חשובות אלו. מבחינתנו זו חזרה של y&r ישראל למקומה הטבעי בזירה הבינלאומית. תודה גדולה מגיעה לכל תחנות הרדיו בישראל ששיתפו פעולה עם הוועד למלחמה באיידס והעזו לשנות את אותות התחנה המוכרים לטובת מטרה חשובה ביותר".

קרדיטים :גיא בר - מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי; דרור נחומי - מנהל קראייטיב; צוות קריאייטיב - אורן בן נאים, דניאל פוגל; הפקה - שירה רובס, לירונה ספיבק, רותם גל; הפקה מוסיקלית - רועי שן - צור מונסטר מיוזיק; שירה -פאולה ולשטיין; ניהול לקוח - יובל ויינגסט, מורן דרזי, הלית קראוס. מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס - ד"ר יובל לבנת; דובר הוועד למלחמה באיידס - ניסן שטראוכלר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה