מהלך ה"אנטי סטיגמה" של y&r ישראל בפיינליסטים של ניו יורק ו-ONE SHOW
המתח גובר בקרב תעשיית הפרסום העולמית (וישראל) לפני פסטיבל קאן בסוף יוני, והאינדיקטורים הראשונים מתחילים לפזר סימנים לקראת התחרות. על אלו ניתן למנות את פסטיבל ניו יורק לפרסום ותחרות ה-One Show, גם היא בניו יורק.
משרד הפרסום y&r ישראל העביר את חג הפסח באווירה מחויכת לאחר שהתבשר על 3 פיינליסטים למהלך הרדיו "אנטי סטיגמה" של הוועד למלחמה באיידס: שני פיינליסטים בפסטיבל ניו יורק בקטגוריית הפרו-בונו לעמותות וקטגוריית הסאונד דיזיין, ופיינליסט ב-One Show בקטגוריית החדשנות ברדיו.
תחת הכותרת "HIV - פתאום זה נשמע אחרת" שודר במהלך יום האירוע בחודש דצמבר האחרון קמפיין רדיו, במסגרתו הג'ינגלים - האותות המוזיקליים המזוהים עם תחנות הרדיו הוחלפו בשירים המבוססים על אותו הלחן המוכר, אך עם מילים אחרות. לדוגמא: במקום לשיר 'fm88 - המוזיקה הכי טובה ברדיו', שודר בתחנה הג'ינגל: 'HIV - לא עובר בנשיקה'. באותו האופן, במקום לשיר 'fm102 המוזיקה הכי טובה ברדיו', שודר הג'ינגל: 'HIV - לא עובר בלחיצת יד', וכך הלאה עם תחנות נוספות. התחנות שהשתתפו במהלך הן: fm88, רדיו 102fm, רדיו ירושלים, רדיו חיפה, רדיו הים האדום ורדיו אמצע הדרך.
גיא בר, מנכ"ל משותף ב-y&r ומנהל הקריאייטיב הראשי: "אנחנו שמחים וגאים על ההעפלה לגמר בשתי תחרויות קריאייטיב חשובות אלו. מבחינתנו זו חזרה של y&r ישראל למקומה הטבעי בזירה הבינלאומית. תודה גדולה מגיעה לכל תחנות הרדיו בישראל ששיתפו פעולה עם הוועד למלחמה באיידס והעזו לשנות את אותות התחנה המוכרים לטובת מטרה חשובה ביותר".
קרדיטים :גיא בר - מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי; דרור נחומי - מנהל קראייטיב; צוות קריאייטיב - אורן בן נאים, דניאל פוגל; הפקה - שירה רובס, לירונה ספיבק, רותם גל; הפקה מוסיקלית - רועי שן - צור מונסטר מיוזיק; שירה -פאולה ולשטיין; ניהול לקוח - יובל ויינגסט, מורן דרזי, הלית קראוס. מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס - ד"ר יובל לבנת; דובר הוועד למלחמה באיידס - ניסן שטראוכלר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה