סרטון הביצים עם נינט: פיינליסט לאדלר חומסקי בפסטיבל הפרסום בניו יורק
משרד הפרסום אדלר חומסקי מצטרף ל-y&r ישראל ברשימת הגמר של תחרות הפרסום בניו יורק 2014.
סרטון הפרסומת של המשרד לחברת דלתא בכיכובה של נינט טייב, המקדם את סדרת התחתונים מנדפי הזיעה שלהם העפיל כפיינליסט באחת הקטגוריות הפחות שכיחות בקרב ישראלים - הקראפט. קטגוריה זו מציינת מיומנות מיוחדת בעשיית קולנוע/סרטים ומטבע הדברים טומנת בחובה תעודת כבוד לצוות הבימוי וההפקה בנוסף לצוות הקראייטיב של אדלר חומסקי.
על הבימוי הופקד אוהב פלנץ (44) במאי פרסומות שעובד בצמוד לענף מזה כעשר שנים, ולצידו יובל שר על העריכה, מיכאל ששון על העיצוב האומנותי ורומן לינצקי שעמד מאחורי המצלמה. פלנץ דיבר עם אייס ואמר: "בגדול זה כבוד מאוד גדול עבורנו. אמנם לא ציפינו לזאת, אבל כשחושבים על זה, זה לא כל כך מפתיע. הפרסומת היא אחת מתוך שתיים לדלתא ורצינו להציג בה משהו שנראה אחרת ממה שאנחנו רגילים, לתת לזה טיפול שונה".
במקביל לפרסום, פלנץ ביים בעבר גם את 'שוטטות' עם ארז בן הרוש, אסף הראל ואורי גוטליב, וכן את 'אננדה' עם דנה מודן וסרט תיעודי על משפחתו ליס דוקו. פרסומת זו של דלתא היא הראשונה שלו שמצליחה להשתחל לקטגוריית הקראפט, וכאמור אחת מהעבודות הישראליות הבודדות שעשו זאת. על העבודה עם אדלר הוא אומר: "תמיד תענוג לעבוד איתם וזה כך כבר הרבה שנים. המשרד מאוד יצירתי ועבר תחייה מחודשת בגזרת הקריאייטיב". בין הפרסומות הנוספות אותן ביים פלנץ עבור לקוחות אדלר נמנים הסרטונים למפעל הפיס (סיפורי הילדים, הארכיאולוג) , שוופס (הקלישאות והלימון של שנה שעברה).
קרדיטים : סמנכ"ל קריאטיב: טל ריבן, מנהל קריאטיב: עידן רגב, קופירייטר: קובי כהן, אורי שוהם, ארטדיירקטור: קארין גרוס, מנהלת לקוחות: ענת לבנטון, סופרוויזרית: מיכל יצחקי, תקציבאית: ספיר סדרס, מנהלת הפקה: מיטל צורף, מפיקה: רחלי זטלוואי, מנהל מחלקת פלנינג: ניר דואר, פלנר: שגיא איצקוביץ', מנהלת מסחר: יפית לוטן, אחראית פרויקטים: גלית סימן טוב, חברת הפקה: מולה, בית פוסט: סנובול, במאי: אוהב פלנץ
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אוהב פלנץ הבמאי הכי מוכשר בארץ. נקודה. (ל"ת)לדעתי 22/04/2014 21:03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
גם לדעתי (ל"ת)אני 23/04/2014 12:01הגב לתגובה זו0 0סגור