סוכנות הדיגיטל 'פרפל' מצרפת תקציב חדש: תחל לטפל בפעילות 'אנגלו-סכסון'
סוכנות הדיגיטל פרפל אינטראקטיב, בבעלותם של דניאל אציל, יואב מאור ואורי מנדי זכתה בתקציב הפרסום של רשת תיווך הנדל"ן 'אנגלו-סכסון' - כך נודע לאייס.
רשת 'אנגלו-סכסון' נחשבת לאחת מרשתות התיווך הגדולות והוותיקות בישראל. היא מונה כ-80 סניפים ברחבי הארץ וכ-600 מתווכים. הקמפיין יכלול פעילות דיגיטלית רחבה עם דגש על הזירה החברתית לרגל חגיגות 50 שנה לאנגלו-סכסון.
דניאל אציל, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב של פרפל אינטראקטיב: "אנחנו שמחים לעבוד לצד המותג אנגלו-סכסון המוביל את תחום התיווך בישראל ולהמשיך וליצור מהלכי דיגיטל קריאייטיביים ומרגשים, כמו שאנחנו אוהבים. ככל שלמדנו יותר על תחום הנדל"ן מהמומחים של אנגלו-סכסון, הבנו שזו הזדמנות להראות איך יוצרים קמפיין יעיל ויצירתי, בצורה חכמה ושונה מהרגיל, כדי להגיע לשיאים של כולנו, הלקוחות ופרפל".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.החברה הסגולים לא מפסיקים להפתיעלקוח סגול 24/04/2014 17:29הגב לתגובה זו0 0כל הכבודסגור
-
2.לקוח פחגוני ווקר 24/04/2014 16:57הגב לתגובה זו0 0אוייי נו באמממתתתתסגור
-
1.תמיההסקרנל 24/04/2014 12:29הגב לתגובה זו0 0למה בכל ההודעות יח"צ שפרפל מוציאים לא מופיעה תמונה של יואב מאור אלא רק של השניים האחרים? או שהוא כן בתמונה פשוט לא רואים אותו כי הוא נמוך?סגור