חדש בפלא-פה: הסושיאל של 'קרביץ' והשקת מושב הבטיחות של 'בריטקס'

עומר המעגן-אסף ומיכאל מור יוסף מצרפים לסוכנות הפרסום שני תקציבים חדשים. במקביל עוברת הסוכנות בימים אלו מרחוב טיומקין למנחם בגין בת"א
 | 
telegram
(2)

סוכנות הפרסום והשיווק הדיגיטלי 'פלא-פה' בבעלותם של מיכאל מור יוסף ועומר המעגן-אסף מצרפת לשורותיה שני תקציבים חדשים: פעילות הסושיאל של קרביץ וניהול קמפיין ההשקה של מושבי הבטיחות 'איזופיקס' של חברת 'בריטקס'.

בחודשים האחרונים צירפה 'פלא-פה' לשורותיה את תקציב הסושיאל של חברת הביטוח 'הפניקס', הטיפול בהשקת מותג הקונדומים 'קונטרול' (יחד עם updigital), 'הרשות לניירות ערך' ו'בנק ישראל'.

לדברי עומר אסף: "בין אם זה ביטוח, פיננסי, טכנולוגיה, מזון תינוקות, תיירות, צבע, לייפסטייל, הורות, אקדמיה, ייעוץ, שירות, הרזייה, ספורט או הסקטור הממשלתי והמוסדי, לצוות פלא פה ניסיון מוכח ופתרונות רלוונטיים לכל תחום". שותפו, מיכאל מור יוסף הוסיף ואמר: "חמסה חמסה טפו טפו טפו, תבואו יש לנו מקום לכולם".

בנוסף, יצוין כי בימים אלה מעתיקה 'פלא פה' את מושבה מרחוב טיומקין בתל אביב לרחוב מנחם בגין הסמוך. בסוכנות מציינים כי ברבעון הראשון של 2014 הצליחה החברה לשלש את היקף פעילותה.

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל טוב! מגיע להן (ל"ת)
    לקוח מרוצה 26/05/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    את מי הם מעניינים?
    לא מבין 30/04/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "סוכנות".. נו שווין
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות