חדש בפלא-פה: הסושיאל של 'קרביץ' והשקת מושב הבטיחות של 'בריטקס'
סוכנות הפרסום והשיווק הדיגיטלי 'פלא-פה' בבעלותם של מיכאל מור יוסף ועומר המעגן-אסף מצרפת לשורותיה שני תקציבים חדשים: פעילות הסושיאל של קרביץ וניהול קמפיין ההשקה של מושבי הבטיחות 'איזופיקס' של חברת 'בריטקס'.
בחודשים האחרונים צירפה 'פלא-פה' לשורותיה את תקציב הסושיאל של חברת הביטוח 'הפניקס', הטיפול בהשקת מותג הקונדומים 'קונטרול' (יחד עם updigital), 'הרשות לניירות ערך' ו'בנק ישראל'.
לדברי עומר אסף: "בין אם זה ביטוח, פיננסי, טכנולוגיה, מזון תינוקות, תיירות, צבע, לייפסטייל, הורות, אקדמיה, ייעוץ, שירות, הרזייה, ספורט או הסקטור הממשלתי והמוסדי, לצוות פלא פה ניסיון מוכח ופתרונות רלוונטיים לכל תחום". שותפו, מיכאל מור יוסף הוסיף ואמר: "חמסה חמסה טפו טפו טפו, תבואו יש לנו מקום לכולם".
בנוסף, יצוין כי בימים אלה מעתיקה 'פלא פה' את מושבה מרחוב טיומקין בתל אביב לרחוב מנחם בגין הסמוך. בסוכנות מציינים כי ברבעון הראשון של 2014 הצליחה החברה לשלש את היקף פעילותה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.מזל טוב! מגיע להן (ל"ת)לקוח מרוצה 26/05/2014 13:13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.את מי הם מעניינים?לא מבין 30/04/2014 14:27הגב לתגובה זו0 0"סוכנות".. נו שוויןסגור