
קמפיין אחרון ומתקפלים: 'סטולי' בסדרת מודעות משעשעת לפני ההגבלות בחוק
רגע לפני שהחוק להגבלת פרסום האלכוהול, אותו הוביל חבר הכנסת דני דנון, נכנס לתוקף, מותג הוודקה 'סטולי' יצא בקמפיין מודעות משעשע ברחב תל אביב באמצעות משרד הפרסום Awesome.
בטרם יוגבל הפרסום למשקאות אלכוהוליים לכדי מידע אינפורמטיבי בלבד, יצא קמפיין המודעות שעושה שימוש קריאיטיבי באותה הגבלה עצמה. הרעיון הוא "לסגור פינות" גם לשנה הבאה לפני שזה יהיה בלתי אפשרי. המודעות כוללות כיתוב עם ברכות חגיגיות לשנה האזרחית החדשה הקרובה - 2015, לראש השנה הבא, חנוכה וה-Valentine's day ב-2015. במודעה נכתב: "בקרוב יוגבל הפרסום של אלכוהול, אז רצינו לברך אתכם כבר עכשיו".
בנוסף, נקבעה רשימה סגורה של פרטים שניתן לכלול בפרסומות למשקאות משכרים, שעיקרם פירוט אינפורמטיבי המתייחס למוצר, דוגמת שם המוצר והיצרן וסימנם המסחרי, אחוז האלכוהול במוצר, מקום מכירתו, מחירו ועוד. ההצעה כוללת התייחסות מיוחדת לעניין פרסום בכתבי עת מקצועיים שעניינם משקאות משכרים.
- 9.אורי 01/05/2014 11:53הגב לתגובה זוזה מספיק ?
- 8.שולה 30/04/2014 22:52הגב לתגובה זומה בעצם הם באים לומר לנו? מורידים אותנו מהשילוט אז אנחנו ממהרים לברך? מה הצרכן מבין מזה? שסטולי זו וודקה לאנשים ממורמרים? ובכלל , רוב האנשים יגידו שעדיף לא לפרסם וודקה בשילוט חוצות כי זה מעודד צריכת אלכוהול ברחובות. נשמע כמו יוזמה הזויה ויקרה של מנהל שיווק נימהר
- 7.מעניין תתחת (ל"ת)טוזיק 30/04/2014 19:25הגב לתגובה זו
- 6.טלי 30/04/2014 13:25הגב לתגובה זועוד מותג שלא מבדיל בין הסרטים והבעיות מאחורי הקלעים ברמה הפנימית לבין קמפיין רלבנטי לכולם . טוב שלא פרסמתם משהו על ימי החופשה או על המזגן שמטפטף במשרד .
- 5.גדול!! (ל"ת)30/04/2014 13:01הגב לתגובה זו
- 4.ש 30/04/2014 10:32הגב לתגובה זוכאילו אי הפרסום בשילוט זה מה שיפתור את הבעיות...חבל מאוד... לאט לאט אנחנו הופכים לעולם שלישי בפרסום
- 3.איתי 29/04/2014 21:24הגב לתגובה זוחזקקק
- 2.גדול. (ל"ת)איתמר 29/04/2014 19:53הגב לתגובה זו
- 1.אתם מהממים!!! (ל"ת)מיכאל 29/04/2014 14:37הגב לתגובה זו