קמפיין אחרון ומתקפלים: 'סטולי' בסדרת מודעות משעשעת לפני ההגבלות בחוק
רגע לפני שהחוק להגבלת פרסום האלכוהול נכנס לתוקף, יוצאים מותג הוודקה ומשרד הפרסום Awesome בקמפיין שמנסה ל"סגור פינות" גם לעתיד
משה בנימין span > a > | 
רגע לפני שהחוק להגבלת פרסום האלכוהול, אותו הוביל חבר הכנסת דני דנון, נכנס לתוקף, מותג הוודקה 'סטולי' יצא בקמפיין מודעות משעשע ברחב תל אביב באמצעות משרד הפרסום Awesome.
בטרם יוגבל הפרסום למשקאות אלכוהוליים לכדי מידע אינפורמטיבי בלבד, יצא קמפיין המודעות שעושה שימוש קריאיטיבי באותה הגבלה עצמה. הרעיון הוא "לסגור פינות" גם לשנה הבאה לפני שזה יהיה בלתי אפשרי. המודעות כוללות כיתוב עם ברכות חגיגיות לשנה האזרחית החדשה הקרובה - 2015, לראש השנה הבא, חנוכה וה-Valentine's day ב-2015. במודעה נכתב: "בקרוב יוגבל הפרסום של אלכוהול, אז רצינו לברך אתכם כבר עכשיו".
הצעת החוק, שאושרה סופית בינואר 2012, קובעת איסור מוחלט על הצגת פרסומות למשקה משכר בשלטי חוצות כהגדרתם בחוק העונשין, וכן איסור על פרסומות למשקאות משכרים בעיתונים ודברי דפוס המיועדים לקטינים. עוד נקבע, כי מספר מודעות הפרסומת לשם מסחרי של משקה משכר אחד שניתן יהיה לפרסם במהדורה אחת של עיתון או של דבר דפוס אחר לא יעלה על 3, אלא אם כן מדובר בפרסומת לסל מוצרים שגודל הפרסומת למשקה המשכר שבה אינו עולה על 5% משטח המודעה כולה.
בנוסף, נקבעה רשימה סגורה של פרטים שניתן לכלול בפרסומות למשקאות משכרים, שעיקרם פירוט אינפורמטיבי המתייחס למוצר, דוגמת שם המוצר והיצרן וסימנם המסחרי, אחוז האלכוהול במוצר, מקום מכירתו, מחירו ועוד. ההצעה כוללת התייחסות מיוחדת לעניין פרסום בכתבי עת מקצועיים שעניינם משקאות משכרים.
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.רעיון חמוד וזה הכלאורי 01/05/2014 11:53הגב לתגובה זו0 0זה מספיק ?סגור
-
8.מה האסטרטגיה של המותג הזה?שולה 30/04/2014 22:52הגב לתגובה זו0 0מה בעצם הם באים לומר לנו? מורידים אותנו מהשילוט אז אנחנו ממהרים לברך? מה הצרכן מבין מזה? שסטולי זו וודקה לאנשים ממורמרים? ובכלל , רוב האנשים יגידו שעדיף לא לפרסם וודקה בשילוט חוצות כי זה מעודד צריכת אלכוהול ברחובות. נשמע כמו יוזמה הזויה ויקרה של מנהל שיווק נימהרסגור
-
7.מעניין תתחת (ל"ת)טוזיק 30/04/2014 19:25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.כן זה ממש מזיז לצרכנים את התחת .טלי 30/04/2014 13:25הגב לתגובה זו0 0עוד מותג שלא מבדיל בין הסרטים והבעיות מאחורי הקלעים ברמה הפנימית לבין קמפיין רלבנטי לכולם . טוב שלא פרסמתם משהו על ימי החופשה או על המזגן שמטפטף במשרד .סגור
-
5.גדול!! (ל"ת)אנונימי 30/04/2014 13:01הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
4.דפוקים שם בכנסתש 30/04/2014 10:32הגב לתגובה זו0 0כאילו אי הפרסום בשילוט זה מה שיפתור את הבעיות...חבל מאוד... לאט לאט אנחנו הופכים לעולם שלישי בפרסוםסגור
-
3.משרד חזק מדיה מושלמת אני ממש אוהב את גיסידקואיתי 29/04/2014 21:24הגב לתגובה זו0 0חזקקקסגור
-
2.גדול. (ל"ת)איתמר 29/04/2014 19:53הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אתם מהממים!!! (ל"ת)מיכאל 29/04/2014 14:37הגב לתגובה זו0 0סגור