בעננים: שרון למברגר ואורלי אטלס-כץ מונו למנכ"לים משותפים ב'ענני תקשורת'
חברת התוכן וההפקה 'ענני תקשורת' שכוללת ארבע חברות בת בתחומי ההפקה, ערוצים, פוסט ואינטראקטיב מבצעת שינויים בשדרת ההנהלה הבכירה. מייסד החברה אודי מירון, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל יפנה את כסאו לטובת מינוי כפול של שרון למברגר ואורלי אטלס-כץ שישמשו כמנכ"לים משותפים.
למברגר ואטלס-כץ שימשו עד לאחרונה כמנכ"לי חטיבות בחברה. למברגר מועסק ב'ענני תקשורת' מיום היווסדה. בין היתר כיהן כמנהל השיווק של הקבוצה ומנכ"ל ערוצי הלייף סטייל והיה אחראי, בין היתר, להשקתם של המותגים המובילים של החברה כמו ערוץ האוכל, ערוץ "בריאות.", ערוץ הטיולים ועוד.
אורלי אטלס כץ ניהלה בעבר את תחום שיווק הצעירים בסלקום, ניהלה את אגף השיווק של הוט ובשש השנים האחרונות משמשת כמנכ"ל ויאקום ישראל. אטלס-כץ אחראית, בין היתר, לערוצים ניקלודיאון, MTV ישראל וקומדי סנטרל וכיו"ב, וכן תכניות כמו "החממה", "גן חיות", ו"החיים האמיתיים של אבי הזמר" שהיו תחת אחריותה.
מירון, ששימש עד כה כמנכ"ל החברה, ישמש כיושב ראש פעיל ויוביל את הפיתוח העסקי של הקבוצה תוך התמקדות בפיתוח חטיבה שתעסוק במיזמי תוכן נושק לטכנולוגיה ופיתוח עסקי 'ענני' בשוק הבינאלומי. לדבריו: "המציאות העסקית של הזדמנויות בארץ ובעולם מובילה את 'ענני תקשורת' להערכות חדשה. אני שמח ששני מנהלים מוכשרים בעלי רקורד מוכח של הצלחות, כמו אורלי אטלס-כץ ושרון למברגר, יחזיקו בהגה והחברה וינהלו אותה באופי היצירתי-יזמי שמאפיין אותם ואת ענני תקשורת, ויאפשרו לי להתמקד בפיתוח מנועי הצמיחה החדשים".
חברת התוכן וההפקה "ענני תקשורת" נוסדה בשנת 1996 ע"י אודי מירון, ונחשבת לאחת מחברות התוכן וההפצה הגדולות בישראל, בבעלותה למעלה מ-15 ערוצי טלוויזיה, ביניהם ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ החיים הטובים, ערוץ אגו, ערוץ בריאות ועוד. לצד הפצת והפקת ערוציה, "ענני תקשורת" היא המפעילה המקומית של ערוצי התאגיד העולמי "ויאקום" ניקלודיאון, MTV ישראל, ניק ג'וניור וקומדי סנטרל ובנוסף מייצגת את הערוצים MSNBC ו-CNBC בישראל.
ל"ענני תקשורת" ארבע חברות בת בתחום ההפקה, ערוצים, פוסט ואינטראקטיב, המרכיבות את ארבעת העיסוקים המרכזיים של החברה: ייצור והפקת ערוצי טלוויזיה (ענני ערוצים), חברות הפקה ( שמיים ו-NUTZ) ייצוג ערוצים בינ"ל בישראל (אנה הפקות), הפקת תוכן טלוויזיוני ותוכן דיגיטלי אינטראקטיבי (מארס) והפקת פוסט (פוסט אופיס). החברה מייצרת מדי שנה כ-400 שעות הפקת תוכן מקורי וכ-100 שעות הפקות בינ"ל, שעד כה נמכרו לשידור למאות מדינות ברחבי העולם ולמאות ערוצים בינ"ל במעל למאה טריטוריות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אורלי מלכה שאפו! 29/04/2014 16:20הגב לתגובה זו0 0עברה טסט ראשון ומשחת אותה בענק!סגור